  • 51. Data: 2005-07-11 18:05:01
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Chyba zapomninasz ostatnio o pigułkach - z dnia na dzień ci się pogarsza - z
    początku jedynie w miarę kulturalnie, choć z goryczą, krytykowałeś MB. Potem
    płodziłeś coraz więcej postów z coraz większą ilością goryczy, a coraz
    mniejszą - treści. Dzisiaj, widzę, zaczynasz bluzgać i obrażać uczestników
    grupy. Jutro, jak sądzę, większość wkopie cię z ulgą do plonkownicy i
    znikniesz jak kocie siki - ciebie już nie będzie, ale nieco smrodu
    pozostanie.
    Bye

    T.

  • 52. Data: 2005-07-11 18:38:44
    Od: " " <n...@g...pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > grupy. Jutro, jak sądzę, większość wkopie cię z ulgą do plonkownicy i
    > znikniesz jak kocie siki - ciebie już nie będzie, ale nieco smrodu

    Natomiast ja juz dzisiaj, nie zas pojutrze powiem ci, ze mam gleboko w
    plonkownicy, co wyskrobales powyzej i ani mi sie sni pisac pod publike.
    Wbij sobie pod czache raz a dobrze.

  • 53. Data: 2005-07-11 18:50:53
    Od: " " <n...@g...pl>

> [...]

    > grupy. Jutro, jak sądzę, większość wkopie cię z ulgą do plonkownicy i
    > znikniesz jak kocie siki - ciebie już nie będzie, ale nieco smrodu

    P.S. I jezeli ci sie jaskra zaczyna na oczy rzucac, to sobie ja zoperuj i
    potem zerknij sztucznym okiem, kto kogo pierwszy zaczal wymyslac, bo jak mi
    tutajszy bywalec naublizal, to wtedy savoir vivru nie wyklepywales. Dziwne,
    co?

  • 54. Data: 2005-07-11 18:57:02
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >To niech trzymaj? 10k. Albo 20k. I na bież?co uzupełniaj?. To jest
    >chyba bank (no, ja wiem, że to jest popierdułka a nie bank, ale w
    >końcu sami siebie nazywaj? bankiem ;), a nie agencja pożyczek-chwilówek
    >dla bezrobotnych i takie sumy na miejscu nie rzucaj? go na kolana, prawda?

    To nie przechowalnia makulatury. Chcesz mieć fizyczną gotówka dostępna
    - oddaj w depozyt w skrytce bankowej.

    >Wiesz, Multibank jest takim wspaniałym bankiem, którego polityka
    >korporacyjna zabrania udostępniania telefonów do poszczególnych
    >oddziałów.

    A to ciekawe, ja do najblizszej placowki akurat mam telefon. I fax.
    Hint - wystarczy poprosic.

    Pzdr.
    Lack

  • 55. Data: 2005-07-11 19:02:38
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    K.N. <l...@o...pl> napisał(a):

    > To nie przechowalnia makulatury. Chcesz mieć fizyczną gotówka dostępna
    > - oddaj w depozyt w skrytce bankowej.

    > A to ciekawe, ja do najblizszej placowki akurat mam telefon. I fax.
    > Hint - wystarczy poprosic.

    Komorke to dyrektora CUF tez masz?
    CO ZA BZDURA, ze wystarczy poprosic!
    W MB jest ZAKAZ udostepniania numeru tel do CUFOW!

  • 56. Data: 2005-07-11 19:05:45
    Od: maHo <m...@p...net>

    Samotnik wrote:
    [ciach]
    > Wiesz, Multibank jest takim wspaniałym bankiem, którego polityka
    > korporacyjna zabrania udostępniania telefonów do poszczególnych
    > oddziałów. Jednym słowem nigdy niczego się nie dowiesz. Jest tylko
    > Multilinia, która zawsze ma inne zdanie niż pracownicy w oddziałach i w
    > zasadzie już przestałem tam dzwonić, żeby się czegoś dowiedzieć, bo w
    > oddziale się i tak zawsze okazuje, że jest inaczej niż mówili.

    Hmm, ja jakoś mam telefon do oddziału w Lublinie, i nie musiałem jakichś
    nie wiadomo jakich starań czynić żeby go zdobyć.

    pozdrav

    maHo

  • 57. Data: 2005-07-11 19:10:32
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Komorke to dyrektora CUF tez masz?
    >CO ZA BZDURA, ze wystarczy poprosic!
    >W MB jest ZAKAZ udostepniania numeru tel do CUFOW!

    Wystarczy poprosic o wizytowke.
    Poza telefonem i faksem masz na niej masz nawet email do konkretnego
    "doradcy".

    Zaryzkuje twierdzenie, ze nawet ty bys sobie poradzil z takim
    zadaniem, jesli przez gardlo przejdzie Ci "prosze".

    Pzdr.
    Lack

  • 58. Data: 2005-07-11 19:29:46
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Mon, 11 Jul 2005 11:50:22 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Samotnik
    napisał(a):

    > No i jestem godzinę z hakiem czasu, X zł na paliwo + 1 zł za parking w plecy.

    Niestety, miałem to samo - na stronie mieli napisane ze CUF jest czynny
    09:00 - 19:00 a był 10:00-18:00. W plecy czas, benzyna i parking. Na
    szczęście już poprawili. Dobrze ktoś tu ostatnio pisał że MB jest ok dopóki
    nie trzeba nic w placówce załatwiać :)

    pzdr
    konlin

  • 59. Data: 2005-07-11 19:38:42
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >09:00 - 19:00 a był 10:00-18:00. W plecy czas, benzyna i parking. Na
    >szczę?cie już poprawili. Dobrze kto? tu ostatnio pisał że MB jest ok dopóki

    Nie, to mBank jest ok dopoki nie trzeba czegos w placowce zalatwiac
    ;-). Multi jest ok dopoki nie trzeba czegos przez telefon zalatwiac :p

    Pzdr.
    Lack

  • 60. Data: 2005-07-11 20:22:57
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Jaką reklamację... Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam
    > doświadczenie
    > z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią.

    Już nie gubią :) Maja nowy system reklamacji. Po złożeniu przez multilinie
    przychodzi potwierdzenie + numer reklamacji na maila.