  • 61. Data: 2005-07-11 23:29:24
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 11 Jul 2005 18:05:32 +0200, na pl.biznes.banki, Glenn w wiadomości
    <news:dau5fs$4q9$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nikt Ci nie każe się przecież z nimi sądzić. Ja się dziwię, że nie
    > załatwiłeś tego tak czy inaczej (albo rezygnując z usług albo wysyłając im
    > po prostu "zbiorową" reklamację).

    A jak Ty widzisz możliwość załatwienia takiej sprawy, jak niewypłacenie
    przez bank środków będących własnością klienta? Przecież Szalony
    Kapelusznik już wykazał, że bank w ten sposób najnormalniej w świecie
    złamał umowę!
    Wyobraź sobie sytuację, że masz wykupione wczasy za granicą, włącznie z
    przelotem samolotem. Dzień przed wylotem pojawiasz się w banku by
    zgodnie z wcześniejszym ustaleniem podjąć środki na podróż, a bank Ci
    mówi: Nie mamy dla Pani pieniędzy, i co nam Pani zrobi?
    Czy uważasz, że likwidacja konta w banku byłaby wystarczającą
    rekompensatą za uniemożliwienie skorzystania z wykupionego wyjazdu i za
    zepsuty urlop?
    Bo wg mnie, w takiej sytuacji jedynym adekwatnym rozwiązaniem byłoby
    *WYSOKIE ODSZKODOWANIE* ze strony banku, a nie żadne tam składanie
    reklamacji, w dodatku rozpatrywanej przez ludzi, którzy sami tę sprawę
    zawalili.

    > A gań sobie. Tylko co to Ci da? Szkoda zdrowia na bzdury. Nie lepiej
    > załatwić sprawę raz?

    Wcale nie bzdury! I bardzo dobrze, że Samotnik napisał tu o tym
    wydarzeniu, bo np. dla mnie to była bardzo cenna informacja, która
    uchroniła mnie przed pewnym błędnym posunięciem.
    Ja rozumiem, że bank ma ograniczone zapasy gotówki, ale z drugiej strony
    politowanie budzi bank, w którym z wyprzedzeniem należy awizować zamiar
    podjęcia kwot nawet kilkadziesiąt razy mniejszych od tych, jakimi bez
    problemu dysponują właściciele kantorów wymiany walut.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 62. Data: 2005-07-12 07:18:24
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >przelotem samolotem. Dzień przed wylotem pojawiasz się w banku by
    >zgodnie z wcze?niejszym ustaleniem podj?ć ?rodki na podróż, a bank Ci
    >mówi: Nie mamy dla Pani pieniędzy, i co nam Pani zrobi?
    >Czy uważasz, że likwidacja konta w banku byłaby wystarczaj?c?
    >rekompensat? za uniemożliwienie skorzystania z wykupionego wyjazdu i za
    >zepsuty urlop?
    >Bo wg mnie, w takiej sytuacji jedynym adekwatnym rozwi?zaniem byłoby
    >*WYSOKIE ODSZKODOWANIE* ze strony banku, a nie żadne tam składanie
    >reklamacji, w dodatku rozpatrywanej przez ludzi, którzy sami tę sprawę

    Jesli wyplata miala byc awizowana, to masz podstawy. Jesli nie, to nie
    masz.

> [...]
    >podjęcia kwot nawet kilkadziesi?t razy mniejszych od tych, jakimi bez
    >problemu dysponuj? wła?ciciele kantorów wymiany walut.

    Ok, to ja Cie ostrzegam jeszcze przed bankomatami euronetu i pko bp!
    Nie dzialaja! Ide 3 minuty do bankomatu a on pisze, ze jest chwilowo
    nieczynny. No i trace 6 minut na spacery i nie moge sobie lizaka
    kupic. Zdecydowanie odradzam bankomaty ktore niedzialja czesciej niz
    przecietny komputer na windowsie. Odradzam rowniez te, ktore nie maja
    wystarczajacej ilosci pieniedzy do wyplaty - skoro napakowany dres ze
    zlotym lancuchem moze miec sporo gotowki to czemu nie one?!

    Pzdr.
    Lack

  • 63. Data: 2005-07-12 09:07:07
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-11, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > Wiesz, Multibank jest takim wspaniałym bankiem, którego polityka
    > korporacyjna zabrania udostępniania telefonów do poszczególnych
    > oddziałów. Jednym słowem nigdy niczego się nie dowiesz. Jest tylko
    > Multilinia, która zawsze ma inne zdanie niż pracownicy w oddziałach i w
    > zasadzie już przestałem tam dzwonić, żeby się czegoś dowiedzieć, bo w
    > oddziale się i tak zawsze okazuje, że jest inaczej niż mówili.
    Co ty gadasz ? :)
    Ja mam telefon do swojego CUF'a w Białymstoku.
    Dostałem wizytówkę i tam były wszystkie telefony.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 64. Data: 2005-07-12 09:25:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > *WYSOKIE ODSZKODOWANIE* ze strony banku, a nie żadne tam składanie
    > reklamacji, w dodatku rozpatrywanej przez ludzi, którzy sami tę sprawę

    Nie denerwuj się tak, bo Ci żyłka pęknie i już na żadne wakacje nie
    wyjedziesz ;-)) Gdybyś tak się nie pienił, tylko przeczytał spokojnie co
    napisałam, to być może dostrzegłbyś że proponuję dokładnie to co Ty - czyli
    załatwienie sprawy raz a porządnie. Z tego zaś co pisze Samotnik, to on się
    denerwuje i oburza, ale nie napisał nawet reklamacji (telefoniczne
    poprzednio mu ponoć ginęły a on jak gdyby nic odpuszczał). Po prostu OPRÓCZ
    pyskowania na pbb mógłby też coś zrobić w swojej sprawie.

    > Wcale nie bzdury! I bardzo dobrze, że Samotnik napisał tu o tym
    > wydarzeniu, bo np. dla mnie to była bardzo cenna informacja, która
    > uchroniła mnie przed pewnym błędnym posunięciem.

    A czy ja piszę, że to niedobrze że opisał co go spotkało? Mnie tylko
    zastanawia dlaczego tak nieporadnie domaga się zadośćuczynienia - właściwie
    nic nie zrobił żeby sprawę ROZWIĄZAĆ.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 65. Data: 2005-07-12 09:27:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...pl> napisal(a):
    > Co ty gadasz ? :)
    > Ja mam telefon do swojego CUF'a w Białymstoku.
    > Dostałem wizytówkę i tam były wszystkie telefony.

    To teraz proponuję dowiedzieć się o taki numer na multilinii lub znaleźć
    na ich stronach. Może ostatnio się coś zmieniło, ale rok temu to była
    rzecz tajna przez poufna.

    Jeśli nie masz do nich numeru, to trzeba i tak o nich jechać, żeby go
    poznać.
    --
    Samotnik

  • 66. Data: 2005-07-12 10:26:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > rzecz tajna przez poufna.
    > Jeśli nie masz do nich numeru, to trzeba i tak o nich jechać, żeby go

    A książki telefoniczne nie istnieją?
    http://www.ditel.com.pl/index.php?
    kn=multibank&kb=banki&km=&kp=&kg=&ku=&ka=&kw=0

    przynajmniej kilka oddziałów nie ukrywa swoich telefonów...
    może akurat trafisz, choć przy Twoim szczęściu to ... ;-)

  • 67. Data: 2005-07-12 10:51:23
    Od: " " <n...@g...pl>

    Ja rowniez dostalem swego czasu wizytowke agenta ds. sprzedazy z CUF w
    Krakowie wraz z jego adresem e-mail oraz tel. kontaktowym, ktory brzmial:
    MultBank ble... ble... infolinia: 0 801 6 300 000, 42/6 300 000

  • 68. Data: 2005-07-12 10:51:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...onet.pl> napisal(a):

> [...]
    >
    > przynajmniej kilka oddziałów nie ukrywa swoich telefonów...
    > może akurat trafisz, choć przy Twoim szczęściu to ... ;-)

    Mojego nie ma, szukałem kiedyś. ;)
    --
    Samotnik

  • 69. Data: 2005-07-12 11:55:57
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > CO ZA BZDURA, ze wystarczy poprosic!
    > W MB jest ZAKAZ udostepniania numeru tel do CUFOW!

    To ciekawe, dlaczego ja mam :-)

    Marek

  • 70. Data: 2005-07-12 14:19:55
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    <n...@g...pl> wrote in message
    > Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

    > Natomiast ja juz dzisiaj, nie zas pojutrze powiem ci, ze mam gleboko w
    > plonkownicy, co wyskrobales powyzej i ani mi sie sni pisac pod publike.
    > Wbij sobie pod czache raz a dobrze.

    Zieeew... chciałoby mi się? Z nastawieniem ksobnym udaj się do odpowiedniego
    specjalisty, ja już dzisiaj nie przyjmuję.

    T.