  • 41. Data: 2005-07-11 16:16:09
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:dau4dc$85k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jeszcze raz, bo widze, ze nie dociera. Ja zawarlem z bankiem unowe na
    > przechowywanie MOICH pieniedzy. Bank zobowiazal sie do zapewnienia mi
    > stosownego poziomu dostepu do tych pieniedzy. I bank sie ma z tej umowy
    > wywiazac.

    Konkretne zapisy poproszę.

    > Mnie nie interesuja wypadki losowe, znaczy w sumie interesują, w
    > przypadku wystapienia przypadku losowego :) bank bedzie musial wyplacic

    Powodzenia w życiu.

    pzdr
    topjes

  • 42. Data: 2005-07-11 16:17:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote:

    > Niby za co?

    Za kulturę wypowiedzi.

    > ...a ze w prostych zolnierskich slowach... mnie nie razi

    Ale mnie i owszem.
    Jak chce to niech wraca z tym językim do swojego rynsztoku.
    Płakać za nim raczej nikt nie będzie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 43. Data: 2005-07-11 16:17:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@b...pl> napisal(a):
    > A gań sobie. Tylko co to Ci da? Szkoda zdrowia na bzdury. Nie lepiej
    > załatwić sprawę raz?

    I to jest typowo polskie podejście. Tak samo ludzie podchodzą do
    urzędów, do wyborów, do firm-monopolistów typu tpsa... "Co się będę
    kopał z koniem, zrobię jak chcą i życie toczy się dalej". I potem
    rzeczywistość w tym kraju wygląda jak wygląda...
    --
    Samotnik

  • 44. Data: 2005-07-11 16:18:08
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:dau4k2$93t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > obslugi jaka oferuje...
    > ...a ze w prostych zolnierskich slowach... mnie nie razi

    Hie, hie - a czytałeś inne jest posty??? :)))
    Zobacz ostatnie wątki o Multi. To jakiś troll - może zwolniony z Multi? ;)

    pzdr
    topjes

  • 45. Data: 2005-07-11 16:19:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

    > I to jest typowo polskie podejście. Tak samo ludzie podchodzą do

    Jak na razie, to Ty prezentujesz 'typowo polskie podejście'.
    Czyli pomarudzę, pokwiczę, nie zrobię w tej sprawie nic konkretnego, bo za
    tydzień bym przecież nie miał o czym marudzić.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 46. Data: 2005-07-11 17:05:07
    Od: " " <n...@g...pl>

    topjes <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Hie, hie - a czytałeś inne jest posty??? :)))
    > Zobacz ostatnie wątki o Multi. To jakiś troll - może zwolniony z Multi? ;)

    Pierdolniety jestes i to zdrowo i idealny material dla bankow, ktore
    poszukuja takie mlode lby do prania mozgow i zeby je za drogimi LCD posadzic.

  • 47. Data: 2005-07-11 17:06:40
    Od: " " <n...@g...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał
    (a):

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Niby za co?
    > Uczciwie opisal (acz trzeba przyznac, ze dosc skrotowo) jakosc Multibanku
    > obslugi jaka oferuje...
    > ....a ze w prostych zolnierskich slowach... mnie nie razi
    >
    > MAd Hat
    > ter

    Tutaj juz tak jest...
    Jesli nie zgadzasz sie z Guru, to cie zaczynaja wyzywac. Czasami to mam
    wrazenie, ze pisze z pracownikami Multi, ktorzy czaja sie gdzie po drugiej
    stronie w kablach pelnych kurzu.

  • 48. Data: 2005-07-11 17:13:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 15:32:00 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wklepał(-a):

    >Jednym słowem dostaję za co płacę. Płącę gówniane pieniądze za rachunek,
    >to dostaję gównianą obsługę w gównianym McBanku. Coś w tym jest...

    Bo to jest bank bezgotówkowy. :)

  • 49. Data: 2005-07-11 17:17:32
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Konkretne zapisy poproszę.

    Jaja sobie ze mnie robisz? Mam Ci tlumaczyc na czym polega instytucja
    banku??

    Czy masz na mysli Multibank? Prosze bardzo: par. 34.1 oraz par. 52:

    §34.1. Posiadacz Rachunku może swobodnie dysponować środkami pieniężnymi do
    wysokości salda dostępnego rachunku
    §52. Wypłaty z Rachunku można dokonać do wysokości dostępnych środków, w
    walucie Rachunku.

    Wystarczy, żeby wejsc z ulicy i poprosić o wszystko co jest na rachunku w
    trybie natychmiastowym?
    Czy jeszcze czegos potrzebujesz do szczescia??

    :)

    > Powodzenia w życiu.

    Nie zwyczajny jestem zyc na kolanach...

    MAd Hat
    ter

  • 50. Data: 2005-07-11 17:20:58
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Jeszcze raz, bo widze, ze nie dociera.
    I do coponiektorych tutaj nigdy nie dotrze...

    Z jakis tajemnych powodow, panuje zmowa milczenia na niekompetencje
    pracownikow, ze jak przychodzisz do oddzialu po kase, ktora ma byc a jej nie
    ma to twoja wina ze przychodzisz, bo twoja wina, ze tej kasy wlasnie teraz
    kurna musisz potrzebowac, itd... itp...

    Paranoja!
    Mysle, ze ci co to pisza, to tak naprawde to im sloma z butow wystaje, nie
    dawno to kubek pod wymiona krowy po mleko podstawiali, a teraz raptem odkad
    do miasta sie przeniesli z kasa w skarpetach owe miasto umozliwilo im
    platykiem placic i stad to tylko-lizanie.