  • 21. Data: 2003-04-23 21:51:51
    Temat: Re: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b844ag$jg3$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Tak, z PekaoSA.
    Obecnie mam plusa, miałem VIPa.
    Czy to tylko sonda czy wczyms mozna pomóc?

    Michał M

  • 22. Data: 2003-04-24 07:12:42
    Od: m...@o...pl

    > Kredyt 100% + 20%!
    > Przenieś swój kredyt odnawialny do nas. Bez zbędnych formalności - bez
    > przynoszenia zaświadczenia o dochodach damy Ci taki sam limit kredytu
    > odnawialnego jak miałeś wcześniej plus dodatkowe 20% od nas.
    >
    > Więcej o 20% kredytu już od 11,50% w skali roku !!
    >
    > http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml

    Tak... I będą mnie obsługiwać te same 'inteligentki' co teraz (mam już konto w
    Multibanku)? Dziękuję, postoję! ;-)
    Moja doradczyni VIP w Pekao SA jest przynajmniej kompetentna...

    m23m

  • 23. Data: 2003-04-24 07:15:02
    Od: m...@o...pl

    > Tak... I będą mnie obsługiwać te same 'inteligentki' co teraz (mam już konto
    > Multibanku)? Dziękuję, postoję! ;-)
    > Moja doradczyni VIP w Pekao SA jest przynajmniej kompetentna...

    A poza tym - na brak kart VISA nie narzekam. A produktów Mastercarda Multibank
    jeszcze nie wymyślił... ;-)

    m23m

  • 24. Data: 2003-04-24 22:42:30
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Marceli wrote:

    Witam,

    > Tak ?
    > To ja podam kilka powodow ktore mnie ostro wkurzaly.

    > 1. Okropne wyciagi z ktorych nic nie wiadomo. Ciagle tylko jakies
    > przesiegowanie wewnetrzne albo
    > przelew miedzybankowy. Dodatkowo po kazdej operacji nie ma salda.

    Teraz jak jest Pekao24 to sa inne wyciagi - za pol kwietnia dostalem
    stary - zaraz dostane nowy gdzie wszystko jest czytelne i widoczne.

    > 2. Brak czekow. Jednak czekiem w Makro moglem sobie zaplacic...

    Nie uzywam.

    > 3. Oplaty za byle co. Np. skladam przelew w oddziale bo musze miec
    > potwierdzenie.
    > Wiec 3 zl za przelew i 3 zl za potwierdzenie. Kiedys robilem afere bo
    > jak dalem poczworny kwitek
    > to i tak potwierdzenie zostalo wydrukowane z drukarki i
    > przypieczetowane. To sie zapytalem czy
    > nie moge dostac tej czwartej kopii tego co wypisalem, moglem ale
    > dodatkowe 3 zl i tak wzieli.

    Przelewy glownie z mBanku - z Pekao SA czasem via Teleserwis

    > 4. Teleserwis czynny tylko do 18-stej.

    I tak pozniej nie pojdzie zaden przelew - teraz jak jest Pekao24 to jest
    24/7

    > 5. Drakonskie procenty na kredyty i prowizja za coroczne odnowienie
    > kredytu - minimum 60 zl, dobre !

    Troche wyzsze niz gdzie indziej - odwnowienie kredytu sie nie
    przygladalem.

    > 6.Obsluga VIP. Rewelacyjna obsluga, a w sobote godzina stania bo
    > jedna pani a kolejka 5 osob.

    Raz na pol roku jestem w oddziale i to tylko w sobote - 4 panie minimum,
    herbata/soczek w pokoiku - milo i przyjemnie.

    > 7. Koniecznosc wklepywania PINow w sklepach do tych ich Maestro. To
    > nie jest z powodu
    > mojego bezpieczenstwa tylko banku. Dla mnie to utrudnienie. Jak ktos
    > zczyta pasek do karty i moj PIN
    > i wykona transakcje to mnie to obciaza no bo bank za transakcje z
    > pinem nie odpowiada.

    Maestro nie uzywam - tylko KK.

    > 8. Wysoki koszt prowadzenia rachunku przy tym to pestka.

    Racja, pestka.

    Pozdrawiam,