    From: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Date: Fri, 25 Apr 2003 00:42:30 +0200

    Marceli wrote:

    Witam,

    > Tak ?
    > To ja podam kilka powodow ktore mnie ostro wkurzaly.

    > 1. Okropne wyciagi z ktorych nic nie wiadomo. Ciagle tylko jakies
    > przesiegowanie wewnetrzne albo
    > przelew miedzybankowy. Dodatkowo po kazdej operacji nie ma salda.

    Teraz jak jest Pekao24 to sa inne wyciagi - za pol kwietnia dostalem
    stary - zaraz dostane nowy gdzie wszystko jest czytelne i widoczne.

    > 2. Brak czekow. Jednak czekiem w Makro moglem sobie zaplacic...

    Nie uzywam.

    > 3. Oplaty za byle co. Np. skladam przelew w oddziale bo musze miec
    > potwierdzenie.
    > Wiec 3 zl za przelew i 3 zl za potwierdzenie. Kiedys robilem afere bo
    > jak dalem poczworny kwitek
    > to i tak potwierdzenie zostalo wydrukowane z drukarki i
    > przypieczetowane. To sie zapytalem czy
    > nie moge dostac tej czwartej kopii tego co wypisalem, moglem ale
    > dodatkowe 3 zl i tak wzieli.

    Przelewy glownie z mBanku - z Pekao SA czasem via Teleserwis

    > 4. Teleserwis czynny tylko do 18-stej.

    I tak pozniej nie pojdzie zaden przelew - teraz jak jest Pekao24 to jest
    24/7

    > 5. Drakonskie procenty na kredyty i prowizja za coroczne odnowienie
    > kredytu - minimum 60 zl, dobre !

    Troche wyzsze niz gdzie indziej - odwnowienie kredytu sie nie
    przygladalem.

    > 6.Obsluga VIP. Rewelacyjna obsluga, a w sobote godzina stania bo
    > jedna pani a kolejka 5 osob.

    Raz na pol roku jestem w oddziale i to tylko w sobote - 4 panie minimum,
    herbata/soczek w pokoiku - milo i przyjemnie.

    > 7. Koniecznosc wklepywania PINow w sklepach do tych ich Maestro. To
    > nie jest z powodu
    > mojego bezpieczenstwa tylko banku. Dla mnie to utrudnienie. Jak ktos
    > zczyta pasek do karty i moj PIN
    > i wykona transakcje to mnie to obciaza no bo bank za transakcje z
    > pinem nie odpowiada.

    Maestro nie uzywam - tylko KK.

    > 8. Wysoki koszt prowadzenia rachunku przy tym to pestka.

    Racja, pestka.

    Pozdrawiam,