  • 1. Data: 2003-04-22 15:33:47
    Temat: Bezprowizyjne wplaty do mBanku - juz dziala
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Jakos nikt sie nie chwalil, ze wyprobowal...
    Adres: Lodz, Pasaż Lodzki al. Wlokniarzy (po ludzku mowiac Geant przy
    Wlokniarzy blisko PKP Lodz Kaliska)
    Maszynka mruga zachecajaco, wkladam karte i pojawia sie komunikat, ze
    wplacone pieniadze beda widoczne na koncie w ciagu 2 dni roboczych -
    Akceptuje/Rezygnuje.
    Wypisuje na ekranie numer karty, nie podaje numeru konta zwiazanego z karta.
    Numeru karty nie mam z czym sprawdzic bo ona w czelusciach...;-)
    Akceptuje wszystkie banknoty: 10,20,50,100, 200zl
    Kontrolna 50tke lyknal i rozpoznal, a juz mialem obawy po doswuiadczeniach
    ze stacji Neste...
    Wystawil potwierdzenie (z niepelnym numerem karty...)
    Na koncie nie widac sladu tej operacji, w przeciwienstwie do wyplaty
    wykonanej w sasiednim bankomacie - jest blokada.
    I to by bylo na tyle.
    Zapomnialem zapytac mPanienki stojacej obok, czy plik banknotow to sie
    podaje w calosci czy pojedynczo...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 2. Data: 2003-04-22 17:24:28
    Temat: Re: Bezprowizyjne wplaty do mBanku - juz dziala
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Jakos nikt sie nie chwalil, ze wyprobowal...

    A czym sie chwalic? Do Lodzi mam 150 km i na pewno zdecydowana wiekszosc z
    bywalcow listy tam nie mieszka. Dopiero gdy takich maszynek powstanie
    kilkanascie - kilkadziesiat /w kazdym wiekszym miescie/ mozna mowic o
    sukcesie.

  • 3. Data: 2003-04-23 02:40:46
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    Slawek Kos wrote:

> [...]
    > Maszynka mruga zachecajaco, wkladam karte i pojawia sie komunikat, ze
    > wplacone pieniadze beda widoczne na koncie w ciagu 2 dni roboczych -

    Dzięki za info.

    --
    ulapod
    Łódź

  • 4. Data: 2003-04-23 06:51:26
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    > Wypisuje na ekranie numer karty, nie podaje numeru konta zwiazanego z
    > karta. Numeru karty nie mam z czym sprawdzic bo ona w

    to po co wpisywac numer karty ktora znajduje sie w bankomacie ? Bankomat nie
    umie jej przeczytac ? To juz lepiej byloby podac numer klienta ktory
    wiekszosc zna bo loguje sie za jego pomoca...

    > Akceptuje wszystkie banknoty: 10,20,50,100, 200zl

    chcialbym zobaczyc czy przyjmie wymietoszona 10...

    D.

  • 5. Data: 2003-04-23 10:01:50
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Dave" <w...@o...pl>. Rzuciłem więc wszystko i
    czytam:

    > to po co wpisywac numer karty ktora znajduje sie w bankomacie ? Bankomat nie
    > umie jej przeczytac ? To juz lepiej byloby podac numer klienta ktory
    > wiekszosc zna bo loguje sie za jego pomoca...

    Nie trzeba wpisywać - on napisał _wypisuje_

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2003-04-23 10:37:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    gornik <g...@g...w.pl> napisał w

    > Nie trzeba wpisywać - on napisał _wypisuje_

    To są właśnie uroki pisania na newsy bez polskich znaków :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-04-23 10:43:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A czym sie chwalic? Do Lodzi mam 150 km i na pewno zdecydowana wiekszosc
    > bywalcow listy tam nie mieszka.

    W zadnym miescie nie mieszka zdecydowana wiekszosc bywalcow tej listy...;-)
    Nawet w Czestochowie

    > Dopiero gdy takich maszynek powstanie
    > kilkanascie - kilkadziesiat /w kazdym wiekszym miescie/ mozna mowic o
    > sukcesie.

    Aby ich bylo kilkadziesiat, najpierw musi byc jedna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-04-23 10:43:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umie jej przeczytac ? To juz lepiej byloby podac numer klienta ktory
    > wiekszosc zna bo loguje sie za jego pomoca...

    Niejsno sie wyrazile.
    ONO wypisuje na ekranie, nie ja.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-04-23 10:57:25
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niejsno sie wyrazile.
    > ONO wypisuje na ekranie, nie ja.

    OK. Tak to jest jak sie pisze bez ogonkow :-)

    D.

  • 10. Data: 2003-04-23 11:08:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 22 Apr 2003 17:33:47 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

    >Jakos nikt sie nie chwalil, ze wyprobowal...
    >Adres: Lodz, Pasaż Lodzki al. Wlokniarzy (po ludzku mowiac Geant przy
    >Wlokniarzy blisko PKP Lodz Kaliska)

    ja chciałem jakiś czas temu, ale "testowo wyłączyli" maszynę :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski