  • 11. Data: 2003-04-23 07:03:43
    Temat: Re: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Od: "Mirosław Pragłowski" <p...@i...pl>

    > Ja korzystam z Pekao SA - od dość dawna i jestem (w zasadzie) zadowolony...
    Ja także korzystam - z tym że to "(w zasadzie) zadowolony" już jest na wyczerpaniu
    i właśnie się rozglądam za jakimś innym bankiem.

    > a niskie oprocentowanie?
    Ehhh musiałoby najpierw być od czego te odsetki naliczać także to jest dla mnie
    najmniej istotny czynnik.

    --
    _____________________________
    Mirosław Pragłowski

  • 12. Data: 2003-04-23 07:10:46
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    >
    > dziekuje
    Ja korzystam. W przeciwieństwie do Szanownych ja z obsługi w moim oddziale
    jestem zadowolony. A niskie oprocentowanie odbijam sobie na bankach
    wirtualnych. Pekao służy mi jako klasyczny ROR. Żadnych lokat.

    MaciejK

  • 13. Data: 2003-04-23 13:30:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <m...@a...pl> napisał:

    > Pekao SA daje mi sporo różnych kart (uzupełniam je Amexem z Millennium),
    wysoki
    > limit w Eurokoncie

    A zauważyłeś, że ta linia w pekao jest oprocentowana na 19,5% ??? ;P

  • 14. Data: 2003-04-23 13:37:32
    Od: m...@o...pl

    > A zauważyłeś, że ta linia w pekao jest oprocentowana na 19,5% ??? ;P

    Owszem, zauważyłem. :-)
    Kredyt w Citibanku (na szczęście już go nie mam) jest oprocentowany na 19,95%,
    a karty kredytowe w Millennium - na 30%.
    Czyli moja "kredytowa" ;-) Maestro Pekao SA jest bardziej opłacalna od mojego
    kredytowego Amexa... :-).
    I limit ma (Maestro) wyższy... ;-)

    m23m

  • 15. Data: 2003-04-23 13:42:13
    Od: m...@o...pl

    > Czyli moja "kredytowa" ;-) Maestro Pekao SA jest bardziej opłacalna od mojego
    > kredytowego Amexa... :-).
    > I limit ma (Maestro) wyższy... ;-)
    >
    > m23m

    To powyższe, to oczywiście przy założeniu, że wydatek był duży i nie mam tyle
    gotówki by go szybko spłacić (przy Maestro odsetki naliczane są "od zaraz", a
    przy Amexie - po max. 50-dniowym GP)... Czyli paradoksalnie - mniejsze kwoty
    opłaca się płacić Amexem, a większe - Maestro... ;-)
    A, no i wypłata gotówki z bankomatu jest tańsza... :-)

    m23m

  • 16. Data: 2003-04-23 13:56:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    > opłaca się płacić Amexem, a większe - Maestro... ;-)
    > A, no i wypłata gotówki z bankomatu jest tańsza... :-)

    Kombinujesz ;-) IMHO dobrze mieć tanią linię. To co jest w pekao to jakas kpina.

  • 17. Data: 2003-04-23 17:16:04
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Wed, 23 Apr 2003 15:56:54 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Kombinujesz ;-) IMHO dobrze mieć tanią linię. To co jest w pekao to jakas kpina.

    Dokładnie - ponad 19% odsetek, ale przegieli z opłatą 1.8% za
    prolongate albo przyznanie linii kredytowej... oprócz tego jeszcze mi
    limit obniżyli (mimo, że wpływy się nie zmieniły) - jeszcze pare m-cy
    i likwiduje linie kredytową - konto zostawie (dla bankomatów) ale
    praktycznie wszystkie pieniądze przelewam do multibanku - tak się
    kończą zabawy w lichwe :-)

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | m...@k...chip.pl
    _| _|\____|

  • 18. Data: 2003-04-23 18:56:36
    Od: m...@o...pl

> [...]

    > i likwiduje linie kredytową - konto zostawie (dla bankomatów) ale
    > praktycznie wszystkie pieniądze przelewam do multibanku - tak się

    Każdy kombinuje jak może... ;-)
    Mój limit w Pekao SA jest bardzo wysoki. Żaden inny bank (w tym i reklamujący
    się szeroko w tym względzie mBank) nie chce go przejąć w takiej wysokości...

    m23m

  • 19. Data: 2003-04-23 19:24:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał:

    > Mój limit w Pekao SA jest bardzo wysoki. Żaden inny bank (w tym i reklamujący
    > się szeroko w tym względzie mBank) nie chce go przejąć w takiej wysokości...

    Kredyt 100% + 20%!
    Przenieś swój kredyt odnawialny do nas. Bez zbędnych formalności - bez
    przynoszenia zaświadczenia o dochodach damy Ci taki sam limit kredytu
    odnawialnego jak miałeś wcześniej plus dodatkowe 20% od nas.

    Więcej o 20% kredytu już od 11,50% w skali roku !!

    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml

  • 20. Data: 2003-04-23 21:35:37
    Temat: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem zadowolony. A niskie oprocentowanie odbijam sobie na bankach
    > wirtualnych. Pekao służy mi jako klasyczny ROR. Żadnych lokat.

    Tak ?
    To ja podam kilka powodow ktore mnie ostro wkurzaly.
    1. Okropne wyciagi z ktorych nic nie wiadomo. Ciagle tylko jakies
    przesiegowanie wewnetrzne albo
    przelew miedzybankowy. Dodatkowo po kazdej operacji nie ma salda.
    2. Brak czekow. Jednak czekiem w Makro moglem sobie zaplacic...
    3. Oplaty za byle co. Np. skladam przelew w oddziale bo musze miec
    potwierdzenie.
    Wiec 3 zl za przelew i 3 zl za potwierdzenie. Kiedys robilem afere bo jak
    dalem poczworny kwitek
    to i tak potwierdzenie zostalo wydrukowane z drukarki i przypieczetowane. To
    sie zapytalem czy
    nie moge dostac tej czwartej kopii tego co wypisalem, moglem ale dodatkowe 3
    zl i tak wzieli.
    4. Teleserwis czynny tylko do 18-stej.
    5. Drakonskie procenty na kredyty i prowizja za coroczne odnowienie
    kredytu - minimum 60 zl, dobre !
    6.Obsluga VIP. Rewelacyjna obsluga, a w sobote godzina stania bo jedna pani
    a kolejka 5 osob.
    Na moja uwage powiedziala ze to tylko dyzur bo sobota a nie widzialem na
    drzwiach slowa dyzur
    tylko godziny pracy oddzialu sobota od 10 do 14. Nic nie bylo o dyzurze.
    7. Koniecznosc wklepywania PINow w sklepach do tych ich Maestro. To nie jest
    z powodu
    mojego bezpieczenstwa tylko banku. Dla mnie to utrudnienie. Jak ktos zczyta
    pasek do karty i moj PIN
    i wykona transakcje to mnie to obciaza no bo bank za transakcje z pinem nie
    odpowiada.
    8. Wysoki koszt prowadzenia rachunku przy tym to pestka.

    Dlatego te glosy na liscie o pochwalach tego banku to pewnie oplaceni
    pracownicy generuja
    dla przeciwwagi.
    Pzdr.
    Marek