  • 1. Data: 2003-04-22 18:15:43
    Temat: przelew do US
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Witam,
    poniewaz do tej pory bylem szczesciarzem i to zwykle US oddawal mi pieniadze
    a w tym roku to ja doplacam, mam pytanie - czy mozna dokonac przelewu do US
    zaleglego podatku przy pomocy internetu?
    Nie chodzi o kwestie techniczne tylko formalne, czy US uznaje taki przelew i
    czy nie ma problemow?

    dzieki from mountain
    Pozdro
    jack

  • 2. Data: 2003-04-22 18:29:21
    Temat: Re: przelew do US
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > a w tym roku to ja doplacam, mam pytanie - czy mozna dokonac przelewu do
    US
    > zaleglego podatku przy pomocy internetu?

    Zwykle problemów nie ma.
    Problemy są wtedy gdy jedna ze stron jest idiotą lub złośliwcem:-(

  • 3. Data: 2003-04-22 19:22:48
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zwykle problemów nie ma.
    > Problemy są wtedy gdy jedna ze stron jest idiotą lub złośliwcem:-(
    >
    > Trzeba tylko puścić przelew w opcji do US
    Tucy

  • 4. Data: 2003-04-22 22:01:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "jack" <j...@p...neostrada.pl> writes:

> [...]
    > zaleglego podatku przy pomocy internetu?
    > Nie chodzi o kwestie techniczne tylko formalne, czy US uznaje taki przelew i

    Dopłat nie testowałem ale przez cały zeszły rok i część wcześniejszego
    płaciłem zaliczki wdg. PITa-5 z inteligo i problemów nie było

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )

  • 5. Data: 2003-04-23 17:04:34
    Temat: Odp: przelew do US
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    No pewnie że nie ma problemów, nie ważne z jakiego konta byle by dotarły.
    Użytkownik jack <j...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b840sq$h45$...@n...news.tpi.pl...