  • 1. Data: 2003-04-22 17:20:50
    Temat: Centralny Rejestr Kredytobiorców
    Od: x...@o...pl

    Bank przy próbie wzięcia kredytu oznajmił, że mój ojciec jest na "czarnej
    liście" w tym rejestrze bo podobno żerował kredyt, który obecnie jest w
    grupie "nieściągalnych" tzn., że nie mogą już wyegzekwować spłaty. Najlepsze
    jest to, że mój ojciec nigdy nie otrzymał żadnego pisma o niespłacanym
    kredycie, nikt nie siadł na jego poborach i nikt nie kontaktował się w tej
    sprawie. Bank mówi, że nie wie co to za kredyt bo nie ma dostępu do danych.
    Gdzie dochodzić swoich praw ewentualnie gdzie dowiedzieć się co to za kredyt!
    Przecież szlak człowieka trafia. Nikt nic nie wie ale kredytu nie dadzą.Pomocy!

  • 2. Data: 2003-04-22 17:27:23
    Temat: Re: Centralny Rejestr Kredytobiorców
    Od: "M.P.Liszka" <m...@p...onet.pl>

    Kredyt można żyrować nie żerować.

    PLIS

  • 3. Data: 2003-04-22 17:32:57
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Kredyt można żyrować nie żerować.

    Żyruje - żyrant
    Żeruje - bank

    Proszę odpowiadać na pytania: było: gdzie ojca wpisali, i jak się
    dowiedzieć za co i kto.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2003-04-22 17:59:37
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    M.P.Liszka wrote:
    > Kredyt można żyrować nie żerować.
    Odpowiada się pod cytatem. Poza tym jeśli się masz _tylko_ czepić
    literówki to lepiej daj sobie spokój

    > PLIS
    >
    > Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [...]

    > kredyt!

    Niech wyśle polecony(e) do banku(ów) gdzie żyrował kredyt z żądaniem
    wyjaśnienia.

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(
    A w laptopie zwaloną matrycę.

  • 5. Data: 2003-04-22 18:02:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message

    > Proszę odpowiadać na pytania: było: gdzie ojca wpisali, i jak się
    > dowiedzieć za co i kto.

    Przeciez bylo juz o tym kilkukrotnie... Mysle, ze nazwe powinni wszyscy
    klienci bankow znac, bo zetkniecie sie z tym moze miec bolesne konsekwencje
    w przyszlosci ;).
    Najprawdopodobniej chodzi o System Międzybankowej Informacji Gospodarczej -
    Bankowy Rejestr [czyli MIG-BR].
    A gdzie informacji nie szukac jest napisane na stronach ZBP ;)
    http://www.zbp.pl/kontakt.html

    Maciej

  • 6. Data: 2003-04-22 18:36:25
    Od: <m...@p...pl>

    biuro informacji kredytowej BIK maja stronę mieszczą się na OKOPOWEJ w
    Warszawie
    pozdro

  • 7. Data: 2003-04-22 18:48:58
    Od: x...@o...pl

    > Niech wyśle polecony(e) do banku(ów) gdzie żyrował kredyt z żądaniem
    > wyjaśnienia.
    >
    > KJ

    Żeby wiedział w jakim banku i o jaki kredyt chodzi to załatwiłby zaświadczenie,
    że jest spłacony albo go spłacił. Niestety nie ma pojęcia o jaki kredyt chodzi
    a bank powiedział, że nie ma takich informacji. Może napisać do BIK ale oni
    mają 30 dni na odpowiedź a my musimy to załatwić w ciągu tygodnia.

  • 8. Data: 2003-04-22 19:09:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    x...@o...pl writes:

    > Żeby wiedział w jakim banku i o jaki kredyt chodzi to załatwiłby zaświadczenie,
    > że jest spłacony albo go spłacił. Niestety nie ma pojęcia o jaki kredyt chodzi

    To ile on tych kredytow znajomym zyrowal? Tysiac?

    MJ

  • 9. Data: 2003-04-22 19:30:21
    Od: x...@o...pl

    > To ile on tych kredytow znajomym zyrowal? Tysiac?
    >
    >  MJ

    Czasami zastanawiam się po co tacy ludzie odpowiadają na posty.
    Jak nie masz nic mądrego to powiedzenia to nie pisz.

  • 10. Data: 2003-04-22 19:30:37
    Od: "ZiEtEk" <z...@k...pl>

    Zapomnij o załatwieniu tego w tydzień czasu .
    Moja mam ma identyczną sytuację .

    Sprawa w tej chwili jest już w prokuraturze ale .... szkoda "gadać"

    Zaczęło się w zeszłym roku, trwa do dziś. Listów i innych pism cała masa ,
    na szczęście prokuratura już jej napisała, że jest poszkodowaną .