  • 71. Data: 2022-11-25 16:17:05
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 lis 2022 o 15:52, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ale choć na polu zostały ślady kół,

    Chyba odwrotnie ;) -- na kołach zostało błoto z pola...

    > to jeszcze by im się udało, gdyby nie ta jedna brzoza - np. taki covid.

    Z samolotem rzecz prosta -- szorując brzuchem po polu
    nie warto podnosić, chyba że na pustkowiu... Ale co
    z gospodarką? -- oddać władzę podczas wyborów?...

    > Ja też sądzę, że zaraz zacznie się wielki smutek, pytanie tylko czy jeszcze przed,
    czy dopiero po wyborach.
    > Sam się wciąż dziwię, że zrobili taki durny numer z przesunięciem wyborów
    samorządowych
    > (oczywiście kompletnie bezprawny)) zamiast zrobić szybsze parlamentarne - bo już
    zaraz rozliczenia
    > PIT i się okażę, jak to pinokio "obniżył" podatki.

    Może JKaczyński wierzy, iż podatki obniżono... ;)

    Czasami można uwierzyć w łgarstwa własnego autorstwa...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 72. Data: 2022-11-25 16:27:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 12:22, r...@k...pl pisze:
    > Coś czuję, że będzie ciekawie, bo śmiesznie na pewno.

    Środek stylistyczny który ma przypomnieć o wojnie za granicą.

    A Ty czego się spodziewałeś?

    Nie udźwigniesz zdań wielokrotnie złożonych? ;-)

  • 73. Data: 2022-11-25 16:28:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 12:22, r...@k...pl pisze:
    > W 2008 mieli większy, więc tępe bajki dzieciom opowiadaj. I to raczej takim
    > niedorozwiniętym.

    Czyli u Niemców kryzysu nie ma? ;)

  • 74. Data: 2022-11-25 16:32:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 12:22, r...@k...pl pisze:
    > Powiedzieć, że masz prostackie pojmowanie gospodarki, to nic nie
    > powiedzieć.

    Piszesz o mnie.

    A konkretnie co źle napisałem?

    Skrytykowałem wlewanie kupy szmalu na rynek.

    Często w nieodpowiednie miejsca. Przedsiębiorcy sobie limuzyny pokupowali

    Ale najgłupszy był lokdałn. TO on był źródłem nieszczęścia.
    Reszta to tylko efekt domina

  • 75. Data: 2022-11-25 16:35:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 12:22, r...@k...pl pisze:
    > A czym będzie tępy lud wyborczy karmiony?

    Zapytaj UE. Właśnie debatują nad "regulacją" cen.

    To będzie dokładnie to samo co napisałem

  • 76. Data: 2022-11-25 16:36:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 12:22, r...@k...pl pisze:
    > Typowo kacapskie pojmowanie świata przez
    > konfederosjan.

    Na temat nic nie piszesz. Ale w bluzgach masz doświadczenie.
    Podyskutuj sobie z lordem runtem albo brunem ;-)

  • 77. Data: 2022-11-25 16:42:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 13:20, Piotr Gałka pisze:
    > Nie podniesiono wtedy natychmiast stóp procentowych -_to_zrobiono_źle_.
    > Nie wykorzystano dobrej koniunktury aby gromadzić kasę 'na czarną
    > godzinę' -_to_zrobiono_źle_.

    Albo trzeba było przekonać banki aby sprzedawały kredyty o stałej stopie
    jak w cywilizowanych krajach.

    Właśnie tym się różnimy od zachodu. Nawet mała ingerencja w stopy daje
    dużo większe efekty. antyinflacyjne już a nie za 3-4 kwartały.

    jesteś pewny że stopy należało drastycznie podnosić?

    Bo ja nie jestem.

    Dalej nie masz diagnozy ani lekarstwa. Bo nikt nie ma dobrego lekarstwa
    a najwięcej psuje się przez powielanie jedynie słusznych wzorców z
    innych krajów.

  • 78. Data: 2022-11-25 16:48:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 15:52, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    zaraz rozliczenia
    > PIT i się okażę, jak to pinokio "obniżył" podatki.

    A wytłumacz może jak to się dzieje że bezrobocie nie rośnie?

    Już dawno powinno tupnąć. I co?

    A może w tej polskiej gospodarce przy wojnie dzieje się coś czego nie
    rozumiesz? Czego nie ogarniają neoliberały.

    Taki przykład: Japonia jest zadłużona po jajca. Ale to dług wewnętrzny i
    oczywiście inna kultura.

  • 79. Data: 2022-11-25 16:51:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 16:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Może JKaczyński wierzy, iż podatki obniżono...

    Obniżono - podwyższono...

    Takie bicie piany jakbyście nie rozumieli że struktura opodatkowania się
    zmieniła.
    Przez lata oczkiem w głowie rządzących byli "przedsiębiorcy" kosztem
    wyrzeczeń biedoty.

    Jak mieliśmy gonić zachód? ;-) Tylko z Polakami co zarabiają 10 tysi na
    rękę i optymalizują podatki ;-)

  • 80. Data: 2022-11-25 16:55:39
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz? Udowodnij to.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 10:32, Altor pisze:
    > Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Udowodnij to.

    Jak? Kupuję to samo mam to samo mieszkanie i samochód w podobnej cenie
    Kredyt ten sam, Dziecko to samo ;;-) jem tak samo i sram ;-)

    Ale kiedyś mogłem odłożyć 500 zł a teraz 1500

    Inflacja nie skoczyła chyba o 300%.

    Czego nie rozumiesz?

    W jakich Ty kręgach się obracasz? Jakie są Twoje orientacyjne zarobki?

    Chcę zrozumieć dlaczego tak jęczysz?