  • 201. Data: 2022-12-02 23:02:18
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-28-listopada-2022 o 21:33, Piotr Gałka pisze:
    > Ale że tego nie mialiśmy to miał uzasadnienie.

    Nie miał. Można było zamknąć w domach/odizolować/same by się odizolowały
    osoby zagrożone.

    Reszta mogła normalnie pracować. Ale jakie WHO coś pierdolnęło a zachody
    zaczęły zamykać to Polska w owczym pędzie zrobiła to samo.

    To kolejny przejaw niezrozumienia specyfiki krajów i debilnego
    dawkowania tego samego lekarstwa na różne choroby.

  • 202. Data: 2022-12-02 23:06:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-28-listopada-2022 o 21:33, Piotr Gałka pisze:
    > Ja wierzę w to, że bardzo wielu medyków ledwo zipało i jeszcze większe
    > ich dociążanie przez osłabianie lockdownu nie koniecznie byłoby
    > najlepszym pomysłem.

    powtarzasz skompromitowane slogany.

    Medycy zipali przez głupotę rządzących a nie przez kowida.

    Przy okazji poodkuwali się na kilka kilkanaście lat do przodu.

  • 203. Data: 2022-12-03 00:07:11
    Temat: Re: Euro. po co nam byłoby Euro?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 gru 2022 o 16:54, J.F pisze:

> [...]

    Ogólnie początkowo pożary nie wyglądają spektakularnie... ;)

    > No wlasnie - taka w granicach przyzwoitosci, w dodatku wydaje sie
    > ze PiS mial wtedy budzet pod kontrolą,

    Budżet może miał pod swą kontrolą, ale swego posła -- Gowina nie miał
    pod swoją kontrolą, bo Gowin (jako poseł PiS) krzyczał o nadciągających
    problemach finansowych tak głośno że aż wyleciał poza ramy PiS... ;)

    -=-

    Mądrzy ludzie przed wielu laty wietrzyli wojnę lub inny kataklizm,
    którym rządzący przykryją swoje fatalne decyzje... Wietrzyli na
    podstawie oględzin ;) przeszłości... ;) Twierdzili, że wcześniej
    zazwyczaj był realizowany ten sam scenariusz...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 204. Data: 2022-12-04 12:59:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zalety posiadania Euro są mniej więcej takie same, jak zaleta produkcji amunicji do
    naszej broni wyłącznie przez Niemców i
    Francuzów., i wydania tejże z magazynów również.
    Bo jakże (cyt.) "kacyk Kaczyński poprzez przyd... Błaszczaka" miałby decydować o
    amunicji do naszej broni?
    No, jakiś nigdy nie parający się pracą historyk z przydupasem psychiatrą (BTW kto
    czyim?) to byłoby co innego.
    Mózgi jełopozycji są zjedzone do cna.
    Smacznego.

    -----

  • 205. Data: 2022-12-04 13:23:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W takich sytuacjach zawsze się zastanawiam, czy nie lepiej byłoby kupić jedną markową
    za 297 złotych.

    BTW latami szukałem porządnej wiertarki przewodowej jak najmniejszej, ale o dwóch
    biegach mechanicznych i BEZ udaru (po ch... udar
    na walcowe skoro mam do tego pneumatyka na SDS??).
    Jak szukanie igły w stogu siana, wszędzie udar i udar, pomijając bardzo drogie pro
    modele.
    Akumulatorowe budżetówki obecnie dostępne mają dla mnie podstawową wadę: w komplecie
    nie mają aku ani ładowarki, przez co oryginalna
    walizeczka nie ma miejsca na te gadżety (IMO walizeczka powinna mieć miejsce na dwie
    szt. aku + ładowarka).
    No ale trafiłem sztukę powystawową markową (niebieski Bosch, szukając Metabo lub
    Makita), niestety mój wybór "żeby była naj- naj-'"
    poszedł nie w naj-mniejszą lecz w naj-mocniejszą (1300 W) - "pretekstem chandry
    zakupowej" była konieczność powiercenia w nierdzewce
    zlewozmywaka) przez co nie chce mi się jej wozić poza dom (filtr zamontony rodzina
    szczęśliwa).
    Przy okazji robiąc doktorat z wiertarek wówczas dokopałem się na bodajże niemieckich
    forach, że wiele Parkside jest robionych w
    fabryce Bosch na Węgrzech (da się poznać po EAN?).

    -----

  • 206. Data: 2022-12-04 14:02:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 grudnia 2022 o 12:59:28 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    amunicji do naszej broni?
    > No, jakiś nigdy nie parający się pracą historyk z przydupasem psychiatrą (BTW kto

    Hmm, a sprawdziłeś, kim są w większości członkowie obecnego nierządu?
    Akurat trafiłeś ;P

  • 207. Data: 2022-12-05 23:52:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-12-02 o 17:00, J.F pisze:

    > Elektronika tanieje mocno.
    > Czy zmywarki i pralki tak bardzo tanieją?

    W 1987r kupiliśmy zmywarkę (w Pewexie). Kosztowała $400 lub $410
    (przeżyła kilkanaście lat i 4 przeprowadzki).
    Teraz są tańsze, a jak jeszcze uwzględnić inflację dolara....

    > A przeciez przemyslowe są tez mlotki, talerze, meble, koszule i
    > skarpetki. I samochody, i rowery ...

    Cen skarpetek nie pamiętam, ale kiedyś skarpetki się cerowało - to chyba
    oznacza, że musiały być relatywnie droższe.

    > Tylko nie wiadomo, czy ona nadal tak samo dobra :-(

    Zdaję sobie sprawę z takiej możliwości - kabel (5m) jakiś taki
    sztywniejszy. Nawet zrobiłem mu test magnesem, ale nie przyciąga.
    P.G.