  • 1. Data: 2022-11-21 00:58:40
    Temat: Euro jest dla silnych gospodarek, nie dla Polski
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Prezes PiS o euro:
    to waluta dla bardzo silnej gospodarki, dlatego nie mozemy go przyjac

    takich jak Litwa, Łotwa, Słowacja, Slowenia.

    Zapewnil, ze Polska w umowach z Unia Europejska nie ma podanego zadnego
    terminu wejscia do strefy euro. - Wiec mozemy wejsc za 50 lat -
    oznajmil.

    https://www.money.pl/pieniadze/prezes-pis-o-euro-to-
    waluta-dla-bardzo-
    silnej-gospodarki-dlatego-nie-mozemy-go-przyjac-6836
    101820496544a.html

    https://tinyurl.com/4t5cerm6

    --
    Piotrek

    jebać katar

  • 2. Data: 2022-11-21 08:15:25
    Temat: Czego nie rozumiesz?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Aby wprowadzać wspólną walutę trzeba mieć gospodarki przynajmniej na
    podobnym poziomie rozwoju. Struktura i wielkość też ma znaczenie.

    Dotyczy to tak że podatków i innych dziedzin.

    To że euro wprowadzono eksperymentalnie w kilku krajach nic nie znaczy.

    Popatrz jakie mają teraz wskaźniki ulubionej prze popaprańców inflacji.

    Nie wspominając o walorze prowadzenia własnej polityki monetarnej.

    Jebać PiS. bo to łajzy które nie potrafią nic zrobić do końca

    Ale logika i rozum mówią co innego niż unijna propaganda.

  • 3. Data: 2022-11-21 09:20:29
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 08:15:25 +0100, _Master_ wrote:
    > Aby wprowadzać wspólną walutę trzeba mieć gospodarki przynajmniej na
    > podobnym poziomie rozwoju. Struktura i wielkość też ma znaczenie.

    A dlaczego trzeba?

    popatrz po jakis panstewkach, gdzie nieoficjalną walutą jest dolar,
    albo np po Watykanie.
    Albo porownaj Luxemburg z Grecją, Litwą, Łotwą.

    > Dotyczy to tak że podatków i innych dziedzin.
    > To że euro wprowadzono eksperymentalnie w kilku krajach nic nie znaczy.
    >
    > Popatrz jakie mają teraz wskaźniki ulubionej prze popaprańców inflacji.

    Covid, a moze i od dawna ulubione narzedzie banksterki :-)

    > Nie wspominając o walorze prowadzenia własnej polityki monetarnej.

    Takiej jak Jaruzelski, a teraz Kaczynski ?

    > Jebać PiS. bo to łajzy które nie potrafią nic zrobić do końca
    > Ale logika i rozum mówią co innego niż unijna propaganda.

    Mnie logika i rozum mowi, ze euro za granicą jest fajne - juz nie
    musze 5 portfeli wozic na wycieczkach.
    No a skoro jest fajne, to wypada sie przyłączyc, bo inaczej nie bedzie
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-11-21 13:49:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:637b258e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > To że euro wprowadzono eksperymentalnie w kilku krajach nic nie
    > znaczy.

    to ja chce być eksperymentalny

    > Popatrz jakie mają teraz wskaźniki ulubionej prze popaprańców
    > inflacji.

    11%?

    tzn Słowacja jest silna gospodarka czy nie jest?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 5. Data: 2022-11-21 13:55:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 12:49:21 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:637b258e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    > to ja chce być eksperymentalny

    > 11%?
    >
    > tzn Słowacja jest silna gospodarka czy nie jest?

    Widziałem głosy, ze ich "monokultura samochodowa" zaczyna byc
    problemem.

    Tym niemniej - ladnie pokazuje, ze mozna bylo przejsc kryzys 2008
    na euro. Choc nie calkiem bez problemow.

    Znajdzie ktos srednie zarobki na Slowacji?
    Ale chyba to oni rekrutuja w Polsce pracownikow, a nie odwrotnie.

    J.

  • 6. Data: 2022-11-21 13:57:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 20 Nov 2022 23:58:40 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > https://www.money.pl/pieniadze/prezes-pis-o-euro-to-
    waluta-dla-bardzo-
    > silnej-gospodarki-dlatego-nie-mozemy-go-przyjac-6836

    Bo obywatele muszę teraz becalować za wysoki kurs Euro, a to jest dobre dla
    Polski (niekoniecznie dla obateli :D)

  • 7. Data: 2022-11-21 15:34:43
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 21.11.2022 o 00:58, PiteR pisze:
    > takich jak Litwa, Łotwa, Słowacja, Slowenia.

    ...Chorwacja (to już zaraz) albo Bułgaria (od 2024).
    Że pominę Kosowo i Czarnogórę, łącznie niewiele większych od Warszawy.

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2022-11-21 17:56:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Takiej jak Jaruzelski, a teraz Kaczynski ?

    Dokładnie właśnie takiej. Ostatnio to już nawet oficjalne.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 9. Data: 2022-11-21 18:39:36
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 lis 2022 o 00:58, PiteR pisze:
    > Prezes PiS o euro:
    > to waluta dla bardzo silnej gospodarki, dlatego nie mozemy go przyjac

    Wg MMorawieckiego polska gospodarka jest bardzo silna!

    > takich jak Litwa, Łotwa, Słowacja, Slowenia.

    > Zapewnil, ze Polska w umowach z Unia Europejska nie ma podanego zadnego
    > terminu wejscia do strefy euro. - Wiec mozemy wejsc za 50 lat -
    > oznajmil.

    Najpierw trzeba spełnić warunki, później można wejść do poczekalni... ;)

    > https://www.money.pl/pieniadze/prezes-pis-o-euro-to-
    waluta-dla-bardzo-
    > silnej-gospodarki-dlatego-nie-mozemy-go-przyjac-6836
    101820496544a.html

    > https://tinyurl.com/4t5cerm6

    Ceny w sklepach już kłują swą wysokością...

    Promocyjne bydlaki Lidlowe po 2.75 za litr 3.2% UHT... Przed
    wakacjami -- po 1.49; jeszcze podczas wakacji było co najmniej
    dwakroć znośnie, lecz miałem samochód unieruchomiony remontem
    balkonów, więc ani razu nie skorzystałem...

    Na wszelki wypadek -- nie wiem, co KKononowicz (czy jakoś
    podobnie) ma wspólnego z mlekiem, ale przypomnę, że łączą
    mnie z owym KK tylko ludzie pytający o niego...

    -=-

    Już niebawem będę bogaty! Co miesiąc otrzymam zwrot ~połowy
    śmieciowych (za wywóz śmieci, których u mnie prawie nie ma,
    bo brak mi szmalu na zaqpy) opłat...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2022-11-21 18:41:04
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 lis 2022 o 15:34, Alf/red/ pisze:

    > ...Chorwacja (to już zaraz) albo Bułgaria (od 2024).
    > Że pominę Kosowo i Czarnogórę, łącznie niewiele większych od Warszawy.

    Wielka Brytania to nawet marzyć o euro nie mogła -- taka
    słaba tam gospodarka...

    --