  • 1. Data: 2022-11-09 15:52:25
    Temat: Darmowe ubezpieczenie zakupów netowych dla "lepszych" kart MC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Lepszych" czyli gold, platinum, world i world elite.
    Ale warto napisać, bo kredytowe mc gold każdy może dostać w milku, a mc world w
    santanderze.
    Ja zrobiłem sobie na citkową platynę - ale w sumie pewnie na nic się nie przyda, bo
    nie kupuję tą kartą w necie - przepisywanie linku z SMSa to o wiele za dużo ;P
    Co ubezpieczają:
    - utratę zakupionego towaru w ciągu 30 dni od zakupu - do 6k
    - przedłużona gwarancja RTV/AGD
    - gwarancja najniższej ceny - jak znajdziesz taniej o min. 200zł w ciągu miesiąca,
    dla przedmiotów droższych niż 200zł i do 2k różnicy (dużo wyłączeń - np. futra ;).

  • 2. Data: 2022-11-11 19:09:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 9 Nov 2022 06:52:25 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Ja zrobiłem sobie na citkową platynę - ale w sumie pewnie na nic się nie przyda, bo
    nie kupuję tą kartą w necie - przepisywanie linku z SMSa to o wiele za dużo ;P
    Już chyba kiedyś Ci pisałem że nie musisz przepisywać, możesz kliknąć
    - albo w telefonie albo na kompie. Dla androida na
    https://messages.google.com/web

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2022-11-12 11:31:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 11 listopada 2022 o 19:09:59 UTC+1 WAM napisał(a):

    bo nie kupuję tą kartą w necie - przepisywanie linku z SMSa to o wiele za dużo ;P
    > Już chyba kiedyś Ci pisałem że nie musisz przepisywać, możesz kliknąć
    > - albo w telefonie albo na kompie. Dla androida na

    To ja już wolę przepisać.
    Tym bardziej że Nokia E51 wciąż żywa.

    Ew. spróbuję z google pay.
    Ciekawe czy sklep będzie wiedział o tej przedłużonej gwarancji i wyślą urządzenie,
    które popsuje się po 3 latach i miesiącu, czy jednak nie i wyślą takie ustawione na 2
    lata i miesiąc ;>

  • 4. Data: 2022-11-15 19:27:32
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    sobota, 12 listopada 2022 o 11:31:43 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    które popsuje się po 3 latach i miesiącu, czy jednak nie i wyślą takie ustawione na 2

    To nie jest zadna przedluzona gwarancja tylko ubezpieczenie dostarczane przez AXA (o
    ile dobrze pamietam).

    MK

  • 5. Data: 2022-11-21 12:33:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 listopada 2022 o 19:27:33 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

> [...]
    ustawione na 2 lata i miesiąc ;>
    > To nie jest zadna przedluzona gwarancja tylko ubezpieczenie dostarczane przez AXA

    Przecież pisałem, że ubezpieczenie - które m.in. działa jak przedłużona gwarancja.

  • 6. Data: 2022-11-21 12:38:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No i pacz pan, nawet citek potrafi.
    Od 30 stycznia takie luxusy:
    "Wprowadzamy zmiany w autoryzacji transakcji internetowych. Zamiast wiadomości SMS z
    linkiem do autoryzacji transakcji będzie wykorzystywany indywidualny kod ePIN.
    Ustawienie Kodu ePIN będzie możliwe w Citibank Online."
    Oczywiście nie mogli zrobić "normalnie", bo by japę stracili, ale chociaż przestaną
    być pośmiewiskiem.
    Ten e-pin jest jest w aliorze - ale nie miałem okazji przetestować, jak to działa.
    Obstawiam, że 99% ustawi sobie taki sam jak "normalny" pin ;>

    Oprócz tego nie będzie już opłat za trzymanie ponad 10k euro
    Skończą się też konta w rublach oraz w kunach (tutaj bardzo twórczo podeszli do
    prawa,
    bo im się za późno przypomniało - zmiany wchodzą 30 stycznia, a jedną z tych zmian
    jest wycofanie od 1 stycznia obsługi HRK - jak pisiory).