eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-31 15:53:32
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to załóż konto google - jednocześnie zakładając konto na gmailu, bo teraz już
    chyba tego wymagają, ja mam jeszcze założone na zewnętrzny mail - wpisz w telefon i
    zapomnij o tym - a apki będziesz mógł instalować wygodnie ze sklepu play.

    Chyba się nie rozumiemy.
    Twoje, że mi się tylko wydaje zrozumiałem, że mimo, że się na komputerze
    nie loguję aby pobrać aplikację to i tak w jakiś sposób "zalogowany" jestem.

    No to napisałem, że jakby na telefonie też tak było, że nigdzie nie
    tworzę konta, nie loguję się to nie mam nic przeciwko.

    A Ty w związku z tym sugerujesz zakładanie konta.

    Na gmailu kiedyś dawno założyłem (od lat nie używane, ale sprawdzane
    przez Thunderbirda) a jakoś tydzień/dwa temu nagle coś wyskoczyło mi, że
    coś tam jest nie tak. Nie wnikałem, coś przyklepałem i zapomniałem -
    może kiedyś się zainteresuję.

    > O widzisz - i już możesz likwidować kredyt odnawialny.
    > Z oszczędności na opłacie rocznej stawiasz piwo.

    Nie tak szybko.
    Zlikwiduję KO i co mam zakładać że jak będzie potrzeba to znów
    zaproponują 0% i 0 miesięcznie.
    Poza tym jak rozłożę na raty to płacę odsetki cały czas, a tak to tylko
    czasami.

    > Ale odpowiedz sobie na pytanie - po co w takim razie to do regulaminu wpisali?
    Nie moje zmartwienie. Samochód jest używany też prywatnie więc raczej
    nawet jakby chcieli się przyczepić to nie będzie jednoznaczne.

    > Nie musisz ruszać niczego, co już masz.
    > I bez problemu można mieć kolejny ROR.

    Wydawało mi się, że gdzieś kiedyś czytałem, że tylko jeden ROR prywatny
    + jeden wspólny, ale nie pamiętam w jakim banku.

    > W sumie doceniam analizę worst-case-study, ale możesz zaufać (chyba że to
    niemożliwe) że wszystkie podane rozwiązania są osobiście sprawdzone.

    W to nie wątpię.
    Już pisałem że według mnie jesteś hobbysta bankowy - chyba, że na jakieś
    zlecenie sprawdzasz wszystko co w bankach słychać.

    > Pewnie najlepszą opcją byłaby darmowa (lub zrefundowana moneybackiem) karta
    dodatkowa do simplicity - z uwagi na zastępującą utrzymywany na wszelki wypadek
    kredyt odnawialny możliwość rozłożenia na raty podlegające jedynie oprocentowaniu (a
    ja mam nawet lepszą propozycję - pożyczka też jedynie z oprocentowanie, i to 8%, a
    nie 10% - którą też rozkładasz na raty - i z której możesz w razie W spłacić
    zadłużenie na KK).
    > Wtedy KK żony do likwidacji lub ew. do szuflady - w zależności od tego, czy do
    darmowości wymagana jest tzw. aktywność.

    > Druga opcja to KK z santandera - darmowa przy minimalnej aktywności (10 transakcji
    na miesiąc), którą można wykonać też kartą dodatkową.
    > Ew. w razie W może być spłacona wyżej opisaną pożyczką z KK citi ;>
    > Zalety - karty dodatkowe bezwarunkowo darmowe oraz dodatkowe bonusy - ubezpieczenia
    podróżne/assistance lub zwroty za zakupy.

    Znajdę czas to pomyślę.
    P.G.