  • 31. Data: 2002-03-10 18:31:32
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > kredyty tez juz daje ;)

    Możesz coś bliższego.

  • 32. Data: 2002-03-10 18:44:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.mbank.com.pl

  • 33. Data: 2002-03-10 19:02:15
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > www.mbank.com.pl

    No pięknie, pięknie...

  • 34. Data: 2002-03-10 19:05:33
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 10 mar 2002 at 15:46 GMT,
    jo44 <j...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Raczej dwa: BPH i PBK.
    > Mam rachunek w PBK i prawo do duzego debetu. Zona ma rachunek w BPH i
    > obsluge przez internet. I teraz po polaczeniu bankow nie mozna polaczyc
    > rachunkow w jeden tylko musze placic za dwa. Taki to jest "jeden system'.

    hmm ostatnio dadali takie pozycje przy logowaniu do Sezama (BPH) jakby
    obsługa kont PBK była możliwa

    A konkretniej:

    Wniosek o udostępnianie systemu BPH Sez@m
    Wniosek o udostępnianie systemu PBK Sez@m
    Wniosek o udostępnianie systemu BPH Sez@m Biznes
    Wniosek o udostępnianie systemu PBK Sez@m Biznes
    Wniosek o udostępnianie systemu BPH SMS
    Wniosek o udostępnianie systemu BPH WAP

    Jurek

  • 35. Data: 2002-03-10 23:49:06
    Od: "KK" <a...@r...net>

    Ostatnio coraz mniej mi się podoba, głównie za sprawą (jak dla mnie)
    drogiego prowadzenia rachunku.
    A załamałem się po tym jak któregoś dnia wyświetliły mi się operacje
    jakiegoś obywatela. Powiadomiłem o tym bank - przyznaję że ładnie
    przeprosili. Mam nadzieję, że odezwą się gdy/jeśli znajdą usterkę i że
    poinformowali o zdarzeniu owego klienta.

  • 36. Data: 2002-03-11 09:10:47
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poool" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    uzywam prawaie od poczatku...
    ma pewne wady do ktorych mozna sie przyczepic (intuicyjnosci, tp..), ale sa
    to raczej szczegoly.
    generalnie nie mam problemow z korzystaniem z tego systemu (jak i z wielu
    innych w bankowosci internetowej, by nie byc posadzonym o stronniczosc)

  • 37. Data: 2002-03-11 09:17:29
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <j...@t...debica.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia nie, 10 mar 2002 at 15:46 GMT,
    > hmm ostatnio dadali takie pozycje przy logowaniu do Sezama (BPH) jakby
> [...]

    a nie jest mozliwa?
    ja w ub. tygodniu podpisalem umowe, dzis wyslalem 2 przelewy z
    uaktywnionego konta z PBK i poszly :P
    to chyba jest mozliwa...
    czyzbym byl pierwszym realnym uzytkownikiem po stronie PBK?

  • 38. Data: 2002-03-11 11:46:12
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    - nieprzyzwoicie drogie oplaty za po fuzji PBK z BPH
    - problemy z systemem bankowym (dosyc dlugo mowilo sie o "okresie
    przejsciowym" po wprowadzeniu nowego)
    - przedziwny (jak dla mnie) sposob potwierdzania wplat... a wlasciwie jego
    brak (PBK)
    Pani/Pan w kasie pyta "- Czy zyczy Pan sobie potwierdzenie wplaty?"
    Po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi otrzymujemy swistek z drukarki, ktory nie
    spelnia znamion dokumentu - brak podpisu/stempla/numeru_operacji. Nie pomaga
    zadna argumentacja, pani pokazuje kwadracik w dolnym prawym roku z cyferkami
    i z tajemnicza mina mowi "to moj podpis elektroniczny".
    opis zdarzenia:
    Zona podejmuje ze swojego rachunku 1800PLN i wplaca je na moj rachunek w tym
    samym banku, w tym samym okienku.
    Wraca do domu, okolo 19stej telefon. Otoz Pani w okienku pomylila kwitki i
    ma u siebie czysty blankiet z "podpisem elektronicznym", zas podpisana przez
    zone dyspozycja wyplaty spokojnie lezy na naszej lodowce. Pomimo sprzeciwu
    pojawia sie w ciagu kwadransa w naszych drzwiach i uwaga! Zada podpisania
    kolejnej dyspozycji wyplaty, jakoby w miejsce zagubionej. Jej zdaniem
    sytuacji winna jest zona. Madrzy sie tak dosyc dlugo, az informuje ja, ze na
    chwile obecna w sensie prawnym przywlaszczyla sobie 1800PLN. Odmawiamy
    wszelkich rozmow i odkladamy wszystko na dzien nastepny. Nastepnego dnia
    zostawiam zone pod bankiem i po 20min jestem spowrotem... Nie widze jej w
    umowionym miejscu, wchodze o srodka. Okazuje sie, ze... kazano jej czekac.
    Wstajemy i wychodzimy. Nasze zachowanie wzbudza panike, na zewnatrz dogania
    nas pani naczelnik... Powrot do banku, stosowne oswiadczenie z jego strony
    co do calej sytuacji i
    tym razem sygnowany dokument wraz z cala lista operacji na rachunku z
    feralnego dnia. Wszystko na nasze wyrazne zadanie.
    Zadnego przepraszam, dziekuje...

    w moim przypadku dodatkowo (indywidualnie):
    - potworne kolejki
    - notorycznie niedzialajacy bankomat
    - niekompetencja pracownikow

    Po 3,5 roku zamknalem rachunek.
    I koncowa refleksja, a wlasciwie dwie:
    1. Slowa uznania naleza sie bankowi za tempo i sprawnosc zamykania
    rachunku... calosc wraz saldem debetowym, karta i czekami zajela nie wiecej
    niz 15min, z czego ponad 10 w kolejce z pieniedzmi przed okienkiem, 3min na
    przekonanie Pani do przeciecia karty w mojej obecnosci. Chyba maja wprawe.
    2. Ogromna ulga w czasie mijania tlumu klebiacego sie przy wejsciu do
    "chwilowo nieczynnego" bankomatu.

  • 39. Data: 2002-03-11 17:42:24
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

> [...]
    > obsluge przez internet. I teraz po polaczeniu bankow nie mozna polaczyc
    > rachunkow w jeden tylko musze placic za dwa. Taki to jest "jeden system'.

    Aktualnie tylko fuzja prawna w jakimś zakresie rowniez produktowa, jeden
    system informatyczny ma funkcjonowac dopiero od jesieni br
    Od 1 marca wprowadzono mozliwosc obsługi przez internet dla Klientów PBK

    gren

    BAR-dzo pikantne szczegoly... >>> http://www.barpolsat.interia.pl/

  • 40. Data: 2002-03-12 08:15:20
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Coz...

    Chore oplaty. 4,5zl za przelew, oplaty za modyfikacje zlecenia stalego,
    drogi dostep przez internet, absurdalna usluga BPH SMS (oplata od kazdego
    wyslanego SMS-a! Co za idiota to wymyslil?), potworne kolejki...

    Nie polecam.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki