  • 21. Data: 2002-03-09 22:07:32
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 9 Mar 2002 15:32:28 +0100, w <a6d6ds$eqb$1@korweta.task.gda.pl>,
    "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Stary, studiujesz na najlepszej polskiej uczelni
    > ekonomicznej, a dokonujesz oceny na podstawie
    > tego co sie mowi w maglu.
    > A do BPHu masz blisko.

    Czy to powód by wiązać się z marnym bankiem?

  • 22. Data: 2002-03-10 11:47:10
    Od: rw <x...@p...onet.pl>

    jo44 napisał(a):

    > Ok 600 darmowych bankomatow, ok 500 oddzialow w ktorych
    > mozesz pobrac forse \

    4 PLN za wyplate "na gebe" :))

    > - jeden system księgowy.

    Raczej dwa: BPH i PBK.
    Mam rachunek w PBK i prawo do duzego debetu. Zona ma rachunek w BPH i
    obsluge przez internet. I teraz po polaczeniu bankow nie mozna polaczyc
    rachunkow w jeden tylko musze placic za dwa. Taki to jest "jeden system'.

    Robert

  • 23. Data: 2002-03-10 12:48:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 09, 2002 at 11:01:57PM +0100, Romek wrote:

    > Przelewy wychodzą z PBG teraz to chyba Bank Pekao SA .

    pekaosa, a przynajmniej oddzial gdzie jeden z moich pracodawcow mial
    oddzial, zawsze slaly sybirem. Ale to nie musi byc przyczyna.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-03-10 15:46:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "rw" napisał w wiadomości ...

    jo44 napisał(a):

    > Ok 600 darmowych bankomatow, ok 500 oddzialow w ktorych
    > mozesz pobrac forse \

    4 PLN za wyplate "na gebe" :))
    A od czego masz kartę??

> [...]

    obsluge przez internet. I teraz po polaczeniu bankow nie mozna polaczyc
    rachunkow w jeden tylko musze placic za dwa. Taki to jest "jeden system'.

    Dawno juz tam nie byles..

  • 25. Data: 2002-03-10 15:59:54
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Pytanie za 10 pkt. Czy musze posiadac samochod marki Polonez zeby mowic,
    ze
    > to jedno wielkie g... ???
    >
    > Czy obecne glosowanie klientow "nogami" nie jest najdobitniejszym
    > wyznacznikiem jaki to jest bank???

    Żeby cokolwiek powiedziec o Polonezie, trzeba się nim chociaż
    przejechać. Żeby powiedziec coś o banku, trzeba być jego klientem.
    Z tego co wiem nie spelniasz tego warunku, powtarzasz tylko
    jak już mówiłem opinie zasłyszane w "maglu".
    Co do głosowania, o którym mówisz, to też nie masz pojęcia
    o jakie wielkości chodzi, powtarzasz tylko opinie pojawiające się
    na grupie. Nie dotarłes do źródeł, tylko do plotek. To nie materiał do
    pisania jakiejkolwiek pracy.
    Sorry, narazie jesteś tylko demagogiem.

    Pozdrawiam
    JO

  • 26. Data: 2002-03-10 16:07:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 10, 2002 at 04:59:54PM +0100, jo44 wrote:

    > Żeby cokolwiek powiedziec o Polonezie, trzeba się nim chociaż
    > przejechać. Żeby powiedziec coś o banku, trzeba być jego klientem.

    Nieprawda, wystarczy zobaczyc jak on jezdzi, ile smrodzi i jaki robi
    halas.

    Nie wmowisz mi ze fakt ze porusza sie ulica jakies cudo, przy czym
    wiecej generuje halasu i smrodu nie upowaznie mnie do wyciagniecia
    wniosku ze to gniot.

    > Z tego co wiem nie spelniasz tego warunku, powtarzasz tylko
    > jak już mówiłem opinie zasłyszane w "maglu".

    A to ja tez czasem powtarzam. Bo nie zawsze mam okazje sprawdzic
    zasady postepowania niektorych organizacji, a dzieki opinii innych
    osob moge je poznac.

    > Sorry, narazie jesteś tylko demagogiem.

    To i mnie dopisz.

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-03-10 16:31:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 10 Mar 2002 16:59:54 +0100, w <a6fvtq$icr$1@korweta.task.gda.pl>,
    "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Z tego co wiem nie spelniasz tego warunku, powtarzasz tylko
    > jak już mówiłem opinie zasłyszane w "maglu".

    To tak jak Ty na temat e-banków, nieprawdaż? Nie używasz, a cały czas
    na nie szczekasz, nawet bez powodów (pamiętasz sprawę niby-wyłudzenia
    w mBanku)?

    > Sorry, narazie jeste? tylko demagogiem.

    O, to to!

  • 28. Data: 2002-03-10 17:39:12
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał w wiadomości

    > To tak jak Ty na temat e-banków, nieprawdaż? Nie używasz, a cały czas
    > na nie szczekasz, nawet bez powodów (pamiętasz sprawę niby-wyłudzenia
    > w mBanku)?

    Tu jesteś w błędzie - ja korzystam z banków internetowych.
    I bardzo sobie chwalę.

    To czego Ty bronisz bankiem nazwać trudno - cała jego
    działalność ogranicza się do gromadzenia środków.

    Ad jak mówisz niby-wyłudzenia; czy oczekujesz, że któryś z banków
    napisze w gazecie o swoich wpadkach??

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-03-10 17:57:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Z tego co wiem nie spelniasz tego warunku, powtarzasz tylko
    > jak już mówiłem opinie zasłyszane w "maglu".

    Chrzanisz - sorry.
    Rozumiem, ze pracujesz albo jestes zwiazany z tym bankiem, ale jak bornisz
    to born jakimis argumentami, a nie wmawiasz mi demagogie, ktora sam
    uprawiasz.
    Od kiedy to trzeba wszystko uzywac, zeby wiedziec, ze jest do dupy???

    Nie bron - bo i tak nie obroniesz wykazujac, ze ja sie myle....

    zdolność symbolizacji - zdolność ta dostarcza ludziom potężnego narzędzia
    umożliwiającego zrozumienie i przekształcenie środowiska. Większość wpływów
    środowiska dociera do ludzi za pośrednictwem procesów poznawczych. Czynniki
    te w znacznym stopniu determinują, które zdarzenia mają być dostrzeżone,
    jakie znaczenie zostanie im przypisane oraz jaki emocjonalny wpływ i
    motywującą siłę będą miały.za pośrednictwem symbolizacji ludzie
    przekształcają ulotne doświadczenia w schematy poznawcze służące za
    wskazówki do wnioskowania i działania.

    Zdolność naśladowania

    Schematy zachowań, które przynoszą pozytywne wyniki, są łatwo przyswajane, e
    zaś, które nie są nagradzane lub są karane, zostają zazwyczaj odrzucone.
    Ludzie wykorzystują sukcesy i porażki innych w taki sam sposób, jak swoje
    własne, bezpośrednie doświadczenia. Generalną regułą jest to, iż starają się
    robić to, co widzieli, że przyniosło pozytywne wynik, a unikać tych działań,
    tóre u innych zawiodły.

> [...]
    > o jakie wielkości chodzi, powtarzasz tylko opinie pojawiające się
    > na grupie. Nie dotarłes do źródeł, tylko do plotek. To nie materiał do

    A czy ja prace pisze na ten temat?
    A moze ty masz dane skoro tam pracujesz? Czy uwazasz moze ze zarzad bedzie
    taki glupi i ujawni ile osob spieprzylo w wyniku poleczenia tych dwoch
    bankow?

    Grupa pbb nie jest reprezentatywna - jednak bardzo duzo osob pozegnalo sie z
    tym bankiem.
    Moj oddzial BZWBK na Kabatach - w poblizu jest PBK - dlaczego kobieta w
    luznej rozmowie mialaby oszukiwac, ze teraz to wszyscy uciekaja z PBK do WBK
    wlasnie z powodu wysokich oplat?
    Wiecej kobieta ta mowi - ze kolezanka jej pracuje w BPHPBK i sama przeprasza
    klientow za wybryki dyrekcji
    Poczytaj prase - moze zobaczysz - monitoring prasy chyba tam macie, co? Sam
    nie bedac klientem widzialem co najmniej dwa art. na ten temat.

    Jednym slowem - ludzie do tego banku nie przychodza tylko z niego uciekaja.
    Czy uciekalaj drzwiami czy oknami czy tylko troche - to juz jest kwestia
    sporna.
    Pytanie bylo o ocene BPH - ja oceniam, ze w tej chwili nie ma sie co pakowac
    w ten bank, skoro ludzie uciekaja.
    Wystarczy zreszta postudiowac tabele oplat.

    > Sorry, narazie jesteś tylko demagogiem.

    JEsli ja jestem demagogiem ,to jak nazwac twoje puste i pozbawione tresci
    wypowiedzi? Tylko zbijasz moje argumenty - ale czym?

  • 30. Data: 2002-03-10 17:58:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To czego Ty bronisz bankiem nazwać trudno - cała jego
    > działalność ogranicza się do gromadzenia środków.

    kredyty tez juz daje ;)