    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Date: Sun, 10 Mar 2002 18:57:37 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Żeby cokolwiek powiedziec o Polonezie, trzeba się nim chociaż
    > przejechać. Żeby powiedziec coś o banku, trzeba być jego klientem.
    > Z tego co wiem nie spelniasz tego warunku, powtarzasz tylko
    > jak już mówiłem opinie zasłyszane w "maglu".

    Chrzanisz - sorry.
    Rozumiem, ze pracujesz albo jestes zwiazany z tym bankiem, ale jak bornisz
    to born jakimis argumentami, a nie wmawiasz mi demagogie, ktora sam
    uprawiasz.
    Od kiedy to trzeba wszystko uzywac, zeby wiedziec, ze jest do dupy???

    Nie bron - bo i tak nie obroniesz wykazujac, ze ja sie myle....

    zdolność symbolizacji - zdolność ta dostarcza ludziom potężnego narzędzia
    umożliwiającego zrozumienie i przekształcenie środowiska. Większość wpływów
    środowiska dociera do ludzi za pośrednictwem procesów poznawczych. Czynniki
    te w znacznym stopniu determinują, które zdarzenia mają być dostrzeżone,
    jakie znaczenie zostanie im przypisane oraz jaki emocjonalny wpływ i
    motywującą siłę będą miały.za pośrednictwem symbolizacji ludzie
    przekształcają ulotne doświadczenia w schematy poznawcze służące za
    wskazówki do wnioskowania i działania.

    Zdolność naśladowania

    Schematy zachowań, które przynoszą pozytywne wyniki, są łatwo przyswajane, e
    zaś, które nie są nagradzane lub są karane, zostają zazwyczaj odrzucone.
    Ludzie wykorzystują sukcesy i porażki innych w taki sam sposób, jak swoje
    własne, bezpośrednie doświadczenia. Generalną regułą jest to, iż starają się
    robić to, co widzieli, że przyniosło pozytywne wynik, a unikać tych działań,
    tóre u innych zawiodły.

    > Co do głosowania, o którym mówisz, to też nie masz pojęcia
    > o jakie wielkości chodzi, powtarzasz tylko opinie pojawiające się
    > na grupie. Nie dotarłes do źródeł, tylko do plotek. To nie materiał do
    > pisania jakiejkolwiek pracy.

    A czy ja prace pisze na ten temat?
    A moze ty masz dane skoro tam pracujesz? Czy uwazasz moze ze zarzad bedzie
    taki glupi i ujawni ile osob spieprzylo w wyniku poleczenia tych dwoch
    bankow?

    Grupa pbb nie jest reprezentatywna - jednak bardzo duzo osob pozegnalo sie z
    tym bankiem.
    Moj oddzial BZWBK na Kabatach - w poblizu jest PBK - dlaczego kobieta w
    luznej rozmowie mialaby oszukiwac, ze teraz to wszyscy uciekaja z PBK do WBK
    wlasnie z powodu wysokich oplat?
    Wiecej kobieta ta mowi - ze kolezanka jej pracuje w BPHPBK i sama przeprasza
    klientow za wybryki dyrekcji
    Poczytaj prase - moze zobaczysz - monitoring prasy chyba tam macie, co? Sam
    nie bedac klientem widzialem co najmniej dwa art. na ten temat.

    Jednym slowem - ludzie do tego banku nie przychodza tylko z niego uciekaja.
    Czy uciekalaj drzwiami czy oknami czy tylko troche - to juz jest kwestia
    sporna.
    Pytanie bylo o ocene BPH - ja oceniam, ze w tej chwili nie ma sie co pakowac
    w ten bank, skoro ludzie uciekaja.
    Wystarczy zreszta postudiowac tabele oplat.

    > Sorry, narazie jesteś tylko demagogiem.

    JEsli ja jestem demagogiem ,to jak nazwac twoje puste i pozbawione tresci
    wypowiedzi? Tylko zbijasz moje argumenty - ale czym?