    From: "jo44" <j...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Date: Sun, 10 Mar 2002 16:59:54 +0100

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Pytanie za 10 pkt. Czy musze posiadac samochod marki Polonez zeby mowic,
    ze
    > to jedno wielkie g... ???
    >
    > Czy obecne glosowanie klientow "nogami" nie jest najdobitniejszym
    > wyznacznikiem jaki to jest bank???

    Żeby cokolwiek powiedziec o Polonezie, trzeba się nim chociaż
    przejechać. Żeby powiedziec coś o banku, trzeba być jego klientem.
    Z tego co wiem nie spelniasz tego warunku, powtarzasz tylko
    jak już mówiłem opinie zasłyszane w "maglu".
    Co do głosowania, o którym mówisz, to też nie masz pojęcia
    o jakie wielkości chodzi, powtarzasz tylko opinie pojawiające się
    na grupie. Nie dotarłes do źródeł, tylko do plotek. To nie materiał do
    pisania jakiejkolwiek pracy.
    Sorry, narazie jesteś tylko demagogiem.

    Pozdrawiam
    JO