  • 31. Data: 2012-05-11 12:04:17
    Temat: Re: Co najbardziej wkurza przy bankomacie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > jw.
    > SMS poinformuje mnie jak widzi to mój bank, a nie jaką kwotę wypisał
    > bankomat na kwitku.

    Ale to nie jest tak że bank sobie tą kwotę wymyśla z sufitu.
    Bierze ją od bankomatu, więc innej niż bankomat mu przekaże
    to nie wymyśli.

    Miałeś (albo ktokolwiek inny) sytuację rozbieżności kwitka
    z wyciągiem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2012-05-11 12:07:07
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 11:46:59 +0200, m napisał(a):

    > Jeżeli ma dany nominał, to poproszony o kwotę którą da się tylko takim
    > nominałem wyrazić - wypłaci go.

    Jeśli ma. Akurat mój bankomat już nie ma nominałów 10 i 20.

    A ponadto ja cały czas mówię o sytuacji, w której to ja chcę decydować
    jaki nominał mam otrzymać. A nie zdawać się na decyzję maszyny.

    Moje magiczne 180 kiedyś to był myk, dzięki któremu miałam 100, 50, 20 i
    10. A wygodniej by mi było wziąć 100, 50, 20 i 3x10. Nie brałam, bo
    jakbym poprosiła o 200, to dostałabym dwie setki i cześć.

    --
    Imka

  • 33. Data: 2012-05-11 12:14:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Ale w takim wypadku (błąd transmisji, awaria bankomatu) dostajesz kwitek
    > niezależnie od tego co wybrałeś. Czyż nie?

    Nie, w takiej sytuacji NIE DOSTAJĘ kwitka, niezależnie od tego co
    wybrałem (PKO BP).

    MJ

  • 34. Data: 2012-05-11 12:30:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-11, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    [...]

    > Nie, w takiej sytuacji NIE DOSTAJĘ kwitka, niezależnie od tego co
    > wybrałem (PKO BP).

    To więc zależy od bankomatu. Ja w takiej sytuacji w nordei dostałem kwitek,
    mimo że wybieram że nie chcę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2012-05-11 14:16:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Miałeś (albo ktokolwiek inny) sytuację rozbieżności kwitka
    > z wyciągiem?

    Nie miałem, podobnie jak złamanej nogi, i co z tego? :)

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2012-05-11 15:40:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" join71$lvb$...@i...gazeta.pl

    > 2. Kiedyś bankomat zamiast 10zł wypłacił mi 20zł, na kwitku było 10zł. A

    Oczywiście reklamowałeś? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-05-11 15:41:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Po co? Szanuj las. Wyciąg możesz sobie sprawdzić w kanale
    > internetowym twojego banku. Zakładam ze skoro korzystasz
    > z sieci to korzystasz z banku, który jest również z niej
    > dostępny.

    Papier widzisz -- więc wiesz, że kosztuje.
    Produktów ubocznych sprawdzenia nie widzisz -- a przecież
    trzeba zużyć energię elektryczną, komputer, czas...

    IMO kwitek warto mieć jakiś czas.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-05-11 16:05:05
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W piątek, 11 maja 2012, o godz. 09:11:47, napisałeś na temat: "Co najbardziej wkurza
    przy bankomacie"
    Marek f...@f...com, news:almarsoft.7043822578575254089@news.neostrada.pl

    > 6. Zakamuflowany wielokrotny pobieracz. Po wydaniu banknotów wyciąga
    > z portfela kolejną kartę z której musi pobrać gotówkowę.

    Proponuję usiąść na ławeczce obok i odczekać ;-))

    --
    TZ

    - Bohatyrowicze orali ziemie własnymi rękami. -

  • 39. Data: 2012-05-11 16:23:26
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 11 maja 2012 09:11:47 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > 4. Pytanie o język, hello mamy 21 wiek, karta powinna mieć domyslne
    > locale, jak bankomat nie ma tego locale powinien wyświetlić
    > komunikaty po angielsku.
    to, to! wkurzajace na maksa.

  • 40. Data: 2012-05-11 17:17:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TZ" 9408450842$20120511160508@thezas

    > Proponuję usiąść na ławeczce obok i odczekać ;-))

    No właśnie -- a nie pisać na tej grupie, że trafiło się na mnie. ;)

    Gdy ja długo (na przykład 3 dni) nie płacę kartami, zapominam
    PINy -- a gdzie najłatwiej je sprawdzić bez kompromitacji, jak
    nie w bankomacie? ;)

    Niby można ustawić na każdej karcie taki sam PIN, ale IMO
    to złe rozwiązanie. Ileż to razy przez roztargnienie dałem
    kasjerce nie tę kartę, którą powinienem dać i opamiętywałem
    się dopiero wtedy, gdy karta nie chciała mego PINu...

    -=-

    IMO bankomaty są tak często montowane, że nie zachodzi potrzeba
    sterczenia komuś za plecami, gdy ten ktoś korzysta z wiadomej usługi...
    [to nie pisuar, że kilu chętnych może lać do jednego ;) czytaj --> dość
    często trzeba spokojnie zaczekać, aż poprzednik zakończy swe dzieło]

    IMO w ciągu 24 godzin przeciętny bankomat jest wykorzystywany nie
    dłużej niż 1/2 godziny. W każdym razie nie widywałem kolejek do
    bankomatów. Co innego z wpłatomatami -- tam czasami można natknąć
    się na kogoś korzystającego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'