  • 1. Data: 2012-05-10 17:58:23
    Temat: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Spłaciłem KK przelewem z konta w KB24 ostatniego dnia po godz 21 ( saldo
    oczywiście zmalało
    o w/w kwotę). Oczywiście potrącili mi karnie 40 zł - bo pieniążki
    zaksięgowali mi nastepnego dnia.
    Reklamacji nie uwzględnili, bo :

    "W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem II Regulaminu Rachunków
    Bankowych i świadczenia usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych
    paragraf 3 ust. 1 wpłaty gotówkowe kierowane na rachunki prowadzone w Banku,
    przelewy wewnętrzne realizowane są w godzinach pracy systemów czyli do
    godziny 19:00. Zgodnie z ust. 2 zlecenia płatnicze złożone po godzinach
    określonych w ust. 1, uznaje się za otrzymane do realizacji następnego dnia
    roboczego w Kredyt Banku.

    Z poważaniem,
    Departament Centralnych Operacji"

    Jak to ugryźć, bo w/g mnie przelew wykonany był prawidłowo, a mnie nie
    powinno interesować, że ich system
    nie pracuje po 19...

  • 2. Data: 2012-05-10 18:15:11
    Temat: Re: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    >
    > Z poważaniem,
    > Departament Centralnych Operacji"
    >
    > Jak to ugryźć, bo w/g mnie przelew wykonany był prawidłowo, a mnie nie

    ugryzc sie w d... i nastepnym razem splacac dzien wczesniej.
    Wplaty wykonane do 19 ksiegowane sa w dniu biezacym, wplaty wykonane po
    19 ksiegowane sa w dniu nastepnym.
    Stoi jak byk w regulaminie, ktory zapewne przeczytales.

  • 3. Data: 2012-05-10 18:19:52
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@u...to> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z poważaniem,
    > Departament Centralnych Operacji"
    >
    > Jak to ugryźć, bo w/g mnie przelew wykonany był prawidłowo, a mnie nie

    Nie całkiem na temat ale....
    Jak szukałem kredytu hipotecznego to przy okazji przyglądałem się pozostałej
    ofercie banków.
    W regulaminie karty kredytowej KB zwróciło moją uwagę, że jak nie spłacę w
    GP to odsetki policzą za dwa miesiące wstecz (jakoś chytrze były
    zdefiniowane warunki zwolnienia z odsetek).
    Uzyskałem potwierdzenie od pracownika banku, że dobrze to wyczytałem.
    P.G.

  • 4. Data: 2012-05-10 18:27:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Gałka wrote:
    > W regulaminie karty kredytowej KB zwróciło moją uwagę, że jak nie spłacę
    > w GP to odsetki policzą za dwa miesiące wstecz (jakoś chytrze były
    > zdefiniowane warunki zwolnienia z odsetek).

    aha, tez sie z tym spotkalem przy innych kartach.

  • 5. Data: 2012-05-10 20:37:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 10 May 2012 17:58:23 +0200, Paweł napisał(a):

    > Jak to ugryźć, bo w/g mnie przelew wykonany był prawidłowo, a mnie nie
    > powinno interesować, że ich system
    > nie pracuje po 19...

    Paczpan, a nawet Polbank księguje spłatę KK wykonaną tego samego dnia,
    nawet o 23.55 (ostatnio rzutem na taśmę spłaciłem tak kartę, w wyciagu jest
    data wykonania dyspozycji, choć przelew zaksięgowany był następnego dnia).

    KB ostatnio zaczyna w moim rankingu wyprzedzać nawet tę grecką pomyłkę.
    Dowiedziałem się na przykład, że można mieć w systemie wyciągi dzienne ALBO
    miesięczne. Nie ma opcji, by mieć je jednocześnie. Zaś zmiana tylko w
    oddziale. Ręce mi opadły.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-05-10 21:07:19
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Dla mnie jako konsumenta w/w regulamin jest sprzeczny z Prawami Konsumenta,
    przelew jest wykonywany w obrębie tego samego banku. Jesli KB24 pracuje z
    mała przerwą około północy, ich obowiązkiem jest zaksięgować przelew z
    dniem wykonania. Inaczej jest to po prostu złodziejstwo. Rozumiałbym KB
    jesli po godz 19 nie można by było zalogować sie do KB24 ...

  • 7. Data: 2012-05-10 21:12:14
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-10 21:07, Paweł pisze:
> [...]
    > dniem wykonania. Inaczej jest to po prostu złodziejstwo. Rozumiałbym KB
    > jesli po godz 19 nie można by było zalogować sie do KB24 ...

    Działanie banku nie jest etyczne, ale zasady jego funkcjonowania znałeś
    zlecając przelew po godzinie 19. Bank ze względu na regulamin nie mógł
    uznać Twojej reklamacji za zasadną, mógł za to tak uznać ze względu na
    relacje z klientem... no ale widać na relacjach (i kliencie w ogóle) mu
    nie nie zależy...

  • 8. Data: 2012-05-10 21:21:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak to ugryźć, bo w/g mnie przelew wykonany był prawidłowo, a mnie nie
    > powinno interesować, że ich system
    > nie pracuje po 19...

    Proponuję skargę do Arbitra. Na 90% KB wystąpi o polubowne rozstrzygnięcie
    sporu poprzez zwrot spornej opłaty.

    Otrzymasz także od KB zwrot opłaty arbitrażowej. Najprawdopodobniej Arbiter
    nie orzeknie zwrotu innych kosztów dochodzenia roszczenia, jak koszt
    przesłania skargi itp.

  • 9. Data: 2012-05-10 22:08:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    > dniem wykonania. Inaczej jest to po prostu złodziejstwo. Rozumiałbym KB
    > jesli po godz 19 nie można by było zalogować sie do KB24 ...

    Niewazne czy pracuje 24 czy 48 godzin.
    Wazne jak sie umowiles. A umowiles sie ze do 19-tej jest dzisiaj a po
    19-tej jest jutro.
    Nie odpowiadaja ci warunki umowy to ja zerwij.

  • 10. Data: 2012-05-10 22:59:43
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 10.05.2012 o 21:21 MarekZ <m...@i...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Otrzymasz także od KB zwrot opłaty arbitrażowej. Najprawdopodobniej
    > Arbiter nie orzeknie zwrotu innych kosztów dochodzenia roszczenia, jak

    W BPH kiedys wystarczyla pisemna reklamacja wraz z argumentacja, ze srodki
    zostaly przekazane do wyspozycji banku (zdjete z rachunku wierzyciela), a
    ksiegowanie jest tylko czynnoscia techniczna.

    MK