  • 1. Data: 2012-05-10 17:41:24
    Temat: Raffi pytanie o obsługę aplikacji
    Od: " " <a...@g...pl>

    Mam pytanie o tryb wykonania tych dwóch (czy czterech?) przelewów
    promocyjnych. Wiem, że należy je wykonać posługując się aplikacją. Ale czy
    trzeba je wykonać korzystając z połączenia poprzez telefonię komórkową, czy
    można je zrobić wykorzystując sieć WiFi?

  • 2. Data: 2012-05-10 18:00:07
    Temat: Re: Raffi pytanie o obsługę aplikacji
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > korzystając z połączenia poprzez telefonię komórkową, czy
    >można je zrobić wykorzystując sieć WiFi?

    No nie żartuj, aż takich absurdów nie ma. Można przez WiFi. W szczegółach
    operacji widać, że bankowość mobilna, ale ani rodzaju połączenia ani twojego
    IP, ani prędkości neta nie ma.

    Ale przy okazji też lekko frywolne pytanie. Na C6-00 mam dwie aplikacje. Na
    symbianie przecinek jest zawsze dwa miejsca od tyłu i każdą kwotę przyjmuje.
    Ale na javie nie mam sposobu aby wpisać przecinek. Przyjmuje tylko liczby
    całkowite, same cyfry, żadnego innego znaku. Na javie w 6300 i 6210 żadnych
    problemów. Ma ktoś panaceum?

  • 3. Data: 2012-05-10 23:33:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jogomb$nds$...@i...gazeta.pl

> [...]
    tylko liczby całkowite, same cyfry, żadnego
    > innego znaku. Na javie w 6300 i 6210 żadnych problemów. Ma ktoś panaceum?

    Po co Ci ten przecinek? Lej bez.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-10 23:54:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Po co Ci ten przecinek? Lej bez.

    Racja, dla zasady pytam. Chciałem podzielić złotówkę na czworo.

  • 5. Data: 2012-05-11 00:01:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" johdf5$el2$...@i...gazeta.pl

    symbianie przecinek jest zawsze dwa miejsca od tyłu
    Przyjmuje tylko liczby całkowite, same cyfry,

    > Racja, dla zasady pytam. Chciałem podzielić złotówkę na czworo.

    Nie bądź hipokrytą. Lej pełnymi kroplami ;)
    i zamykaj. Niech nauczą się przyzwoitości.
    Od Wielkanocy Rajfi pochłania moce przerobowe...

    Chcesz mieć ,,mobilny bank''? Pełno tego.
    Nie musisz korzystać z Rajfiego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'