  • 1. Data: 2012-05-10 18:09:30
    Temat: [Polbank] zmiana TOiP KK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś dostałem przesyłkę z Polbanku. Piszą że (w przypadku T-Mobile, a
    może i innych) wprowadzą 2 nowe ubezpieczenia. Nie jest dla mnie jasne
    czy obligatoryjne.

    Zmienia się też regulamin, ale jeszcze się nie wczytywałem.

    KJ

    So I'm ugly. So what? I never saw anyone hit with his face.
    -- Yogi Berra

  • 2. Data: 2012-05-10 19:50:08
    Temat: Re: [Polbank] zmiana TOiP KK
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 10.05.2012 o 18:09 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > czy obligatoryjne.
    >
    > Zmienia się też regulamin, ale jeszcze się nie wczytywałem.

    A jak zrozumiales zapis, ze dotyczy kart od dnia .... 2011 ? Ja mam swoja
    juz kilka lat i nie wiemcz czy mnie dotyczy, czy nie. Z istotnych zmian to
    2 krotny wzrosl liczby transakcji, ktore zwalniaja z oplaty bylo 36, a
    bedzie 72. wydaje mi sie, ze 72 juz dawno przekroczylem, a szkoda, bo
    chcialmym zobaczyc jak potraktuja klientow, ktorzy zrobili limit stary
    limit, a nie udalo im sie nowego...

    MK

  • 3. Data: 2012-05-10 22:11:21
    Od: Duke <u...@m...com>

    W dniu 2012-05-10 18:09, Kamil Jońca pisze:

    > Dziś dostałem przesyłkę z Polbanku. Piszą że (w przypadku T-Mobile, a
    > może i innych) wprowadzą 2 nowe ubezpieczenia. Nie jest dla mnie jasne
    > czy obligatoryjne.

    W przypadku KK T-Mobile podnoszą ilość transakcji zwalniającej z opłaty
    rocznej. Z dotychczasowych 36/rok do 72/rok. Dla mnie to największy
    minus. To moja dodatkowa karta (na okoliczność zagranicznych wyjazdów)
    więc nadszedł czas aby się z nią pożegnać.

  • 4. Data: 2012-05-10 22:17:24
    Temat: Re: zmiana TOiP KK
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 18:09, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Zmienia si te regulamin, ale jeszcze si nie wczytywa em.

    Likwiduja bardzo fajne ubezpieczenie Assistance za 2 zl miesiecznie :(
    W zamian wprowadzaja Assistance Gold z ubezpieczeniem podroznym za
    6,50 mies :(

    Szkoda, ogolnie po przejeciu przez Rajfiego oferta Polbanku leci w
    dol :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2012-05-11 09:14:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 10 May 2012 22:11:21 +0200, Duke wrote:

    > W przypadku KK T-Mobile podnoszą ilość transakcji zwalniającej z opłaty
    > rocznej. Z dotychczasowych 36/rok do 72/rok. Dla mnie to największy
    > minus.

    Ciekawym jak oni będą to liczyć: skoro zmiana wchodzi w życie od lipca, a
    ktoś mógł wcześniej wystukać limit zwalniający (wg uprzednich zasad) --
    to co, ma zbierać od nowa?

    No i jeszcze tak sobie myślę, że niby swego czasu dostałem "przeprosinowe"
    zwolnienie z opłaty na 2 lata (powiedzmy, że do lutego 2014). I co z tym
    oni zrobią?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2012-05-11 09:36:49
    Od: luc <b...@g...net>

    On 11 Maj, 09:14, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ciekawym jak oni będą to liczyć: skoro zmiana wchodzi w życie od lipca, a
    > ktoś mógł wcześniej wystukać limit zwalniający (wg uprzednich zasad) --
    > to co, ma zbierać od nowa?

    W razie czego pokażę im wyciąg, na którym to napisali, że dzięki
    korzystaniu z karty wyrobiłem już limit zwalniający z opłaty
    rocznej...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 7. Data: 2012-05-11 09:54:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 11 May 2012 07:14:09 +0000, Olgierd wrote:

    > Ciekawym jak oni będą to liczyć: skoro zmiana wchodzi w życie od lipca,
    > a ktoś mógł wcześniej wystukać limit zwalniający (wg uprzednich zasad)

    Nb. jedna zmiana TOiP jest już od dziś (11 maja). Wczoraj jeszcze nie
    było na stronie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 8. Data: 2012-05-11 11:23:08
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

[...]

    Ja będę w takiej sytuacji, dam znać jak dostanę nowy wyciąg.

    yossarian

  • 9. Data: 2012-05-11 23:48:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 May 2012 07:14:09 +0000, Olgierd napisał(a):

    > No i jeszcze tak sobie myślę, że niby swego czasu dostałem
    > "przeprosinowe"
    > zwolnienie z opłaty na 2 lata (powiedzmy, że do lutego 2014). I co z tym
    > oni zrobią?

    Pewnie nic i jak nie złożysz reklamacji to zapłacisz ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-05-12 09:21:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 11 May 2012 21:48:47 +0000, xbartx wrote:

    > Pewnie nic i jak nie złożysz reklamacji to zapłacisz

    Akurat pewnie już mam limit na 2 lata naprzód wyrobiony, więc nie
    zapłacę :)

    Nb. ciekawe co będzie po połączeniu z Rajfim. Mam obawy, że nic dobrego.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org