  • 71. Data: 2012-05-18 13:11:49
    Temat: Re: Co najbardziej wkurza przy bankomacie
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-18 13:06, disnej pisze:
    >> plastikowym chodziďż˝. Bez sensu :-)
    >>

    > plastik lzejszy od bilonu

    Akurat mam przy sobie 10 monet i 15 papierowych.
    Kurde ile ja się nataszczę. Aż mnie stawy rozbolały ;-)

  • 72. Data: 2012-05-18 13:40:24
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Akurat mam przy sobie 10 monet i 15 papierowych.
    > Kurde ile ja się nataszczę. Aż mnie stawy rozbolały ;-)

    3% moneyBack (50pln/mc) piechotą nie chodzi

  • 73. Data: 2012-05-18 13:49:29
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-18 13:40, disnej pisze:

    > 3% moneyBack (50pln/mc) piechotą nie chodzi

    Ale przecież gotówką taniej :-)

  • 74. Data: 2012-05-18 14:46:29
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-18 09:51, m pisze:

    > Ale to już chyba ustaliliśmy w którymś podwątku, że tak się nie da.
    > Locale jest przypisane do banku, nie do konkretnej karty.

    A co temu przeszkadza?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 75. Data: 2012-05-18 15:17:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.05.2012 14:46, maruda pisze:

    > A co temu przeszkadza?

    Przemysław Kwiatkowski w Message-ID: <joktjs$dqp$1@inews.gazeta.pl>
    napisał że się nie da. Nikt tego nie zakwestionował - więc przyjąłem to
    za dobrą monetę.

    Mylił się? Da się?

    p. m.

  • 76. Data: 2012-05-19 22:20:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    m pisze:

    > Przemysław Kwiatkowski w Message-ID: <joktjs$dqp$1@inews.gazeta.pl>
    > napisał że się nie da. Nikt tego nie zakwestionował - więc przyjąłem to
    > za dobrą monetę.
    >
    > Mylił się? Da się?

    Do pewnego stopnia mylił się, a w każdym razie napisał niejasno. :-)

    Otóż obecnie we wszystkich znanych mi kartach jest tak, że karta ma
    locale banku, który ją wydal i kropka. Posiadacz nie ma nic do gadania.
    Nie oznacza to jednak, że tak być musi. W zasadzie nie widzę
    przeciwwskazań, aby w chipie można było sobie samemu zapisać własny
    wybór locale. (Oczywiście w przypadku paska nie da rady...)

    --
    MiCHA