  • 31. Data: 2002-06-21 08:48:14
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > - Ubezpieczenie 4000/2500zł, co prawda z ograniczeniem ale jak znam Citi są
    > znajdą jakieś kruczki, żeby odmówić szkody np. na 10000zł. A poza tym można
    > wystąpić o limit 4000zł co i tak miesięcznie jest sporo.

    Źle znasz.

    > Polecam też lekturę archiwum grupy, gdzie przykładów kłopotów z Citi za
    > granicą można znaleźć więcej. Pamiętam posta opisującego próbę podniesienia
    > limitu w trakcie podytu w hotelu zagranicą. Telefon od klienta do Citi
    > wywołał najpierw zdziwienie a potem sporą irytację.

    A ja polecam własne doświadczenia.

    > nieistotne i ja traktuję je jako marketingowe chwyty. A tylko dla pkt. 1 ta
    > karta nie jest tyle warta. Inni też mają ubezpieczenie.

    Tylko nie maja TAKICH ubezpieczeń. Jedynie Citi ma brak ograniczenia
    odpowiedzialności.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 32. Data: 2002-06-21 08:53:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 08:48:14AM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > Tylko nie maja TAKICH ubezpieczeń. Jedynie Citi ma brak ograniczenia
    > odpowiedzialności.

    Jedynie pod wzgledem kwoty ubezpieczenia.

    A poza tym DC bije citi na glowe.

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-06-21 09:00:24
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:aeup8e$ova$1@news.onet.pl...

    | Źle znasz.
    |

    | A ja polecam własne doświadczenia.

    To może podzielisz się wiedzą bo ja doświadczenia z Citi mam takie, że to
    bank tylko dla tych co znają bankowość na wylot.

    1. Kłopoty z reklamacjami
    2. Wciskanie kitu przez handlowców z Citi w ofertach specjalnych "tylko dla
    Państwa firmy". Jedną z takich był ich kredyt dla pracowników naszej firmy.
    Oczywiście zapewniali, że wszyscy pracownicy się kwalifikują bo mają
    wymagane przez nich zarobki no i firma sprawdzona itp. Po czym jak dwóch
    kierowników zdecydowało się na kredyt do dostali figę, bo jeden miał
    podejrzany rachunek za telefon a drugi był za młody jak na ich widzimisię.
    3. Nagminie wprowadzają klientów w błąd podając oprocentowanie kredytu np na
    20%, podczas gdy faktycznie nominalnie wychodzi 38%. Działają na granicy
    oszustwa.
    4. Poczekam aż Tobie Citikarta się znudzi i życzę bezproblemowego rozstania
    bo odemnie chcieli swoje opłaty jeszcze po dwóch miesiącach od zamknięcia
    rachunku karty, łącznie z opłatą za kolejny rok.

    Ja mam złe doświadczenia, inni jak słyszę też no ale obyś Ty ich uniknął.

  • 34. Data: 2002-06-21 09:22:00
    Od: <d...@h...com>

    > Na koniec z cech które wymieniłeś tak naprawdę punkty 2-5 są po prostu
    > nieistotne i ja traktuję je jako marketingowe chwyty. A tylko dla pkt. 1 ta
    > karta nie jest tyle warta. Inni też mają ubezpieczenie.

    Tylko dla pkt 1 nie jest tyle warta ???

    Widać, że nigdy nie ukradli czy karty i nie bardzo wiesz o czym mówisz. Mnie
    spotkała niestety taka nieprzyjemność (wyjęli mi z portfela tylko kartę, żebym
    się jak najpóźniej zorientował). Przypadkowo udało mi się to odkryć po 0,5h ale
    zdążyli już natrzaskać mnóstwo kasy, solidnie ponad limit CitiSilvera. Dzięki
    ubezpieczeniu Citi straciłem tylko 100PLN i zwróciły mi się wszystkie opłaty
    jakie Citi przez te lata ode mnie wyciągnęło za kartę. Jakby to była karta WBK
    to.... nie chcę o tym nawet myśleć jak bardzo byłbym w plecy.

    Darek

  • 35. Data: 2002-06-21 09:30:09
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik "ToGa" <t...@p...fm> napisał:

    > - W wariancie Idea Profit dzięki zdobytym punktom karta staje się
    całkowicie
    > bezpłatna.

    Możesz nieco rozwinąć wątek?
    hosi

  • 36. Data: 2002-06-21 09:35:59
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik <d...@h...com> napisał w wiadomości
    > Jakby to była karta WBK
    > to.... nie chcę o tym nawet myśleć jak bardzo byłbym w plecy.

    Zapoznałeś się z ofertą nowych ubezpieczeń w BZWBK?

    hosi

  • 37. Data: 2002-06-21 09:45:55
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    | całkowicie
    |
    | Możesz nieco rozwinąć wątek?
    | --
    | Pozdrawiam
    | hosi

    Załóżmy, że miesięcznie wydajesz na kartę 1000 zł, z tego masz 100 pkt.
    czyli 4zł do wydania w ramach Profitu. Aby zarobić 58 zł musisz rocznie
    zapłacić kartą 14500 zł. Ja używam często karty więc dla mnie to realne.

  • 38. Data: 2002-06-21 09:48:19
    Temat: OT - DC
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    [...]

    > A poza tym DC bije citi na glowe.

    Możesz trochę rozwinąć.
    Dalej tylko KB wydaje DC ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 39. Data: 2002-06-21 09:49:06
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 20 Jun 2002 15:09:56 GMT, Adam Płaszczyca
    <o...@m...oldfield.org.pl> wrote:

    >1. Odpowiedzialnośc posiadacza karty do 100zł i 48h przed zastrzeżeniem
    >2. Dosłanie karty w dowolne miejsce w ciągu 48 godzin

    Testowałeś? Bo to może i prawda pod warunkiem że siedzisz grzecznie na
    d... w domu i czekasz parę dni na tą kartę. Pamiętam opowieści
    KamiliC, jak się z kartą ganiała po całej europie.

    >3. Zwiększenie limitu kredytowego w nagłewj potrzebie na telefon
    >4. Bezpłatne wydanie karty w razie uszkodzenia/zgubienia

    Faktycznie porządana cecha - wśród kolekcjonerów.

    >5. Rozpoznawalną marke na całym świecie.

    A co ma marka banku do tego?
    Ważne żeby sprzedawca rozpoznał znaczek Visa czy MasterCard. Karta
    może być wydana przez National Bank of Lesotho, a jej autoryzacja
    przebiega dokłądnie tak samo jak autyoryzacja karty Citi. Jak się nie
    zautoryzuje, to nie pomoże ci żadna "rozpoznawalna marka"

    >A co ma BZWBK?

    Znaczek Visa i 51 dniowy Grace Period. Nie starczy?
    No i jak wyjedziesz nagle do stanów to nie przestanie ci znienacka
    działać (dla twojego bezpieczeństwa). A że nasze komórki tam nie
    robią, to Citi się nie dodzwoni żeby cię sprawdzić. Przyjdzie się
    posiłkować poczciwym Chopinem.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Załóżmy, że miesięcznie wydajesz na kartę 1000 zł, z tego masz 100 pkt.
    > czyli 4zł do wydania w ramach Profitu. Aby zarobić 58 zł musisz rocznie
    > zapłacić kartą 14500 zł. Ja używam często karty więc dla mnie to realne.

    Dzięki za info.
    BTW dzisiaj złożyłem o nią wniosek :-)

    hosi