  • 1. Data: 2002-06-20 05:13:07
    Temat: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Po prostu opadły mi ręce. Do tej pory miałem dobre mniemanie o tym
    banku. Jakiś czas temu zadzwonili do mnie, że chcą mi przyznać do
    rachunku KK dodatkowo kartę Mastercard. OK pomyślałem - przyda się.
    Zawsze to w Europie będę miał rozliczenie w Euro. Podesłali mi więc
    przedstawiciela, podpisałem wniosek i czekam. Po ok 2 tyg. dzwoni blondi
    i mówi, że chce potwierdzić adres zamieszkania, bo właśnie wysyła mi
    kartę. Potwierdziłem więc adres, przychodzi przesyłka i.... w przesyłce
    odmowa przyznania karty.

    Nie powiem, szlag mnie trafił. Po jaką cholerę zawracają mi dupę, skoro
    nawet nie zrobili rozpoznania mojej zdolności kredytowej? Pomijam fakt,
    że ciąglę bazują na moich dochodach sprzed 3 lat. Dlatego postanowiłem.
    Z żalem (bo z KK korzystało mi się wygodnie), ale w imię zasad, zamykam
    konto, niech spadają na szczaw.

    Tomek

  • 2. Data: 2002-06-20 10:19:40
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: KamilaC <k...@n...com>

    Ale po co masz od razu likwidowac KK? Zatrzymaj ja sobie, nawet
    wygodniej, jak nie bedziesz miec rownoczesnie konta w Citi. Ja tak mam
    od zawsze, wyznaje zasade, ze lepiej banku nie kusic kasa na koncie. W
    razie watpliwosci co do transakcji niech najpierw wyjasnia. Znam banki
    ktore najpierw sciagaja.

    KamilaC

  • 3. Data: 2002-06-20 10:43:11
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 20 Jun 2002 12:19:40 +0200, KamilaC <k...@n...com>
    wrote:

> [...]
    >od zawsze, wyznaje zasade, ze lepiej banku nie kusic kasa na koncie. W
    >razie watpliwosci co do transakcji niech najpierw wyjasnia. Znam banki

    Za bardzo sie przyzwyczailas do tego "prestizu".
    Chlopak napisal ze robi to "w imie zasad". Jest to bardzo dobry powod.
    W koncu jest tyle kart kredytowych na rynku, ze jest w czym wybierac.
    Wiec dlaczego nie pokazac bankowi ze jest sie obrazonym. Oczywiscie
    jednostkowy przypadek nie robi im roznicy, ale gdyby stalo sie zasada
    ze jak klient poczuje sie dotkniety to odchodzi moze ktos by sie
    zastanowil 2 razy zanim by sie zaczal wyglupiac. Moze wtedy zaczeli by
    dbac o dobrych klientow (zakladam ze byl dobrym klientem i splacal
    wszystko terminowo skoro namawiali go na druga karte - ale diabli ich
    tam wiedza).

    Jestem jak najbardziej za oddawaniem kart i likwidowaniem kont "w imie
    zasad". To jeden z lepszych powodow.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 5. Data: 2002-06-20 11:58:51
    Temat: Re: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: s...@i...pl

    Popieram. Sam "w imie zasad" zlikwidowalem konto w Pekao SA, mBanku, a na
    liscie "do golenia" jest jeszcze co najmniej jeden bank. I zadnego przypadku
    nie zaluje.

  • 6. Data: 2002-06-20 12:01:36
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > I z tych kart, w dalszym ciągu jedna z najlepszych to Citi...

    rozumie ze to byl zart w upalne letnie popoludnie...........

    pozdr.
    Andzrzej

  • 7. Data: 2002-06-20 12:27:57
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Zawsze to w Europie będę miał rozliczenie w Euro. Podesłali mi więc
    > przedstawiciela, podpisałem wniosek i czekam. Po ok 2 tyg. dzwoni blondi
    Skąd wiesz, że to była blondi?
    Czujnik w ch.. masz zamontowany????
    Janek

  • 8. Data: 2002-06-20 12:45:05
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | I z tych kart, w dalszym ciągu jedna z najlepszych to Citi...

    To chyba nie zaglądałeś ostatnio do BZWBK

  • 9. Data: 2002-06-20 12:46:50
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > rozumie ze to byl zart w upalne letnie popoludnie...........

    To nie żart, to nasza smutna polska rzeczywistość, tak jest naprawdę.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 10. Data: 2002-06-20 12:47:56
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > od zawsze, wyznaje zasade, ze lepiej banku nie kusic kasa na koncie. W
    > razie watpliwosci co do transakcji niech najpierw wyjasnia. Znam banki

    Po co? Żeby zamanifestować fakt, że choć karta jest dość fajna i wygodna, nie
    można robić z klientów wariatów i okazywać im braku szacunku. Tylko tyle, lub
    aż tyle.

    Całe szczęście coraz więcej KK na rynku. Jakoś się przemęczę z jedną wypukłą KK
    Lukas'a. A 75 PLN wolę zostawić komuś innemu.

    Tomek