  • 41. Data: 2002-06-21 09:51:52
    Temat: Re: OT - DC
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 11:48:19AM +0200, Tomasz Skorupa wrote:

    > Możesz trochę rozwinąć.

    Przepraszam, nie chce mi sie ;-) tyle razy to juz opisywalismy. Przede
    wszystkim - bezpieczenstwo, zobacz na stronie Wojtka, byla tutaj kilka
    razy, pewnie w faqu tez jest.

    > Dalej tylko KB wydaje DC ?

    Wydaje jeszcze DC oraz chyba pbk (teraz bhppbk). Przynajmniej jest
    jakos w wydawanie zamieszana.

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-06-21 09:56:36
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Możesz trochę rozwinąć.
    > Dalej tylko KB wydaje DC ?

    DC Wydaje tez DC Polska (w-wa senatorska 12), bije na glowe Citkia swoja
    marka, nikt nie zastanawia sie gdzie zostal wydany ten Citek tylko wie ze DC to
    DC, brak problemow przy wyporzyczeniu auta, rezerwacji hotelu, zupelny brak
    odpowiedzialnosci za zdefraudowane transakcje...itp

    pozdr.
    Andrzej

  • 43. Data: 2002-06-21 10:05:26
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    [...]
    > Przepraszam, nie chce mi sie ;-) [cut]

    Kurcze, myślałem że uda się "na łatwiznę". 8-)
    Ok. Idę grzebać w archiwum.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 44. Data: 2002-06-21 10:08:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > DC Wydaje tez DC Polska (w-wa senatorska 12), bije na glowe Citkia swoja
    > marka,

    DC nalezu do Citka ;-)

    --
    JaKi

  • 45. Data: 2002-06-21 10:12:01
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    | Dzięki za info.
    | BTW dzisiaj złożyłem o nią wniosek :-)

    Niestety na Profita czeka się dłużej, nawet około 1 miesiąca więc musisz być
    cierpliwy. Wynika to ponoć z tego, że muszą porozumieć się z Ideą.

    Za to na wyciągu z BZWBK od razu podają ilość nowych punktów i później na
    komórke dostajesz SMS z informacją o powiększeniu salda punktów.

  • 46. Data: 2002-06-21 10:13:29
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > DC nalezu do Citka ;-)

    oczywicscie i to od dawna.

  • 47. Data: 2002-06-21 11:09:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Całe szczęście coraz więcej KK na rynku. Jakoś się przemęczę z jedną wypukłą KK
    > Lukas'a. A 75 PLN wolę zostawić komuś innemu.

    Toż uzywanie Lukasowskiej kk to sama przyjemność. Gro transakcji przechodzi bez
    autoryzacji :-))
    Grzegorz

  • 48. Data: 2002-06-21 11:14:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Toż uzywanie Lukasowskiej kk to sama przyjemność. Gro transakcji
    przechodzi bez
    > autoryzacji :-))

    Skoro prezchodzi KK Lukasza bez autoryzacji to i inne KK pojda. ;-)

    --
    JaKi

  • 49. Data: 2002-06-21 11:26:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 12:05:26PM +0200, Tomasz Skorupa wrote:

    > Kurcze, myślałem że uda się "na łatwiznę". 8-)
    > Ok. Idę grzebać w archiwum.

    Poszukaj na stronie Wojtka. ;-)

    --

    --w