  • 21. Data: 2002-06-21 07:29:24
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | 1. Odpowiedzialnośc posiadacza karty do 100zł i 48h przed zastrzeżeniem
    | 2. Dosłanie karty w dowolne miejsce w ciągu 48 godzin
    | 3. Zwiększenie limitu kredytowego w nagłewj potrzebie na telefon
    | 4. Bezpłatne wydanie karty w razie uszkodzenia/zgubienia
    | 5. Rozpoznawalną marke na całym świecie.
    |
    | A co ma BZWBK?

    - Ubezpieczenie 4000/2500zł, co prawda z ograniczeniem ale jak znam Citi są
    znajdą jakieś kruczki, żeby odmówić szkody np. na 10000zł. A poza tym można
    wystąpić o limit 4000zł co i tak miesięcznie jest sporo.

    - W wariancie Idea Profit dzięki zdobytym punktom karta staje się całkowicie
    bezpłatna.

    - Serwis SMS do karty, nie muszę dzwonić i wystukiwać, żeby sprawdzić
    zadłużenie. W Citi tego nie ma (a może się coś zmieniło?)

    Jeśli chodzi podane przez ciebie zalety to dodałbym pkt.6 Automatyczna
    odmowa autoryzacji (wstyd, kłopoty finansowe itp.) w przypadku np. wyjazdu
    za granicę. System bezpieczeństwa Citi wywala taką transakcję jako
    podejrzaną, która wymaga potwierdzenia telefonicznego. Jeśli nie wziąłeś
    komórki to biada Ci. Nie pomagają telefony do Citi. Bo jest to przede
    wszystkim system bezpieczeństwa dla banku a nie dla klienta. O prestiżu
    marki Citi w Polsce też lepiej nie wspominajmy.

    Dodam tylko, że byłem użytkownikiem tej karty przez rok (bo z promocji) i
    jak chciałem zrezygnować to przez 2 miesiące miałem z nimi cyrk na kółkach.
    Za takie pieniądze za kartę powinni oferować dużo więcej.

    Polecam też lekturę archiwum grupy, gdzie przykładów kłopotów z Citi za
    granicą można znaleźć więcej. Pamiętam posta opisującego próbę podniesienia
    limitu w trakcie podytu w hotelu zagranicą. Telefon od klienta do Citi
    wywołał najpierw zdziwienie a potem sporą irytację.

    Na koniec z cech które wymieniłeś tak naprawdę punkty 2-5 są po prostu
    nieistotne i ja traktuję je jako marketingowe chwyty. A tylko dla pkt. 1 ta
    karta nie jest tyle warta. Inni też mają ubezpieczenie.

    Pozdrawiam

    Tomasz

  • 22. Data: 2002-06-21 07:32:40
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | w tej kwesti to im napewno wiele brakuje do citi, ale jezeli juz mowimy o
    | oplatach to ja juz wole ( za podobne pieniazki) mojego DC bo i tak nigdy
    nie
    | korzystam z funkcji kredytowej karty.

    A czy płacisz tą kartą na stacjach i w supermarketach, bo wydaje mi się, że
    liczebność punktów DC jest o wiele mniejsza.

    Ja za BZWBK Profit zapłaciłem 58zł co się zwraca przy wydatkach 1200zł/mies.

    Tomasz

  • 23. Data: 2002-06-21 07:39:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    ToGa wrote:

    > - Ubezpieczenie 4000/2500zł, co prawda z ograniczeniem ale jak znam Citi są
    > znajdą jakieś kruczki, żeby odmówić szkody np. na 10000zł. A poza tym można
    > wystąpić o limit 4000zł co i tak miesięcznie jest sporo.

    A co ma przyznany limit do możliwości natrzaskania trasakcji na 20000.
    Przecież to wypukła karta

> [...]
    >
    > - Serwis SMS do karty, nie muszę dzwonić i wystukiwać, żeby sprawdzić
    > zadłużenie. W Citi tego nie ma (a może się coś zmieniło?)

    Citi GSM (w karcie cobrandowej z Erą gratis)

    pzdr

    Tomek

  • 24. Data: 2002-06-21 07:53:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 09:32:40AM +0200, ToGa wrote:

    > A czy płacisz tą kartą na stacjach i w supermarketach, bo wydaje mi się, że
    > liczebność punktów DC jest o wiele mniejsza.

    DC to polcard. Wiekszosc mi znanych supermarketow (a na pewno tez
    ktorych korzystam) to polcard.

    > Ja za BZWBK Profit zapłaciłem 58zł co się zwraca przy wydatkach 1200zł/mies.

    OK, dc jest duzo drozsza. Ale jest rowniez duzo bezpieczniejsza.

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-06-21 08:07:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja za BZWBK Profit zapłaciłem 58zł co się zwraca przy wydatkach
    1200zł/mies.

    A dane Ci juz bylo reklamowac cos w BZWBK? Jesli nie to masz szczescie i
    obys nie musial tego robic i miec z nimi kontaktu.

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2002-06-21 08:21:02
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | 1200zł/mies.
    | >
    | A dane Ci juz bylo reklamowac cos w BZWBK? Jesli nie to masz szczescie i
    | obys nie musial tego robic i miec z nimi kontaktu.

    Jak już pisałem udało mi się niestety reklamować niesłusznie naliczone
    opłaty w Citi. Trwało to 2 miesiące i kilkanaście telefonów.

    Citi jest super jak kogoś stać na luksus no i dopóki klient gra jak mu
    zagrają. Wystarczy małe potknięcie i słowo udręka nabiera nowego smaku.

  • 27. Data: 2002-06-21 08:25:29
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToGa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jak już pisałem udało mi się niestety reklamować niesłusznie naliczone
    > opłaty w Citi. Trwało to 2 miesiące i kilkanaście telefonów.

    No to ja ise nie moge doczekac na wyjasnienia od nich w sprawie operacji na
    KK od ubieglego roku ;-/ O zwyklym koncie juz nie chce wspominac bo szkod
    moich nerwow.

    > Citi jest super jak kogoś stać na luksus no i dopóki klient gra jak mu
    > zagrają.

    W momencie jak mi sie bank nie podoba to sie z niego wynosze.

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2002-06-21 08:26:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 10:25:29AM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > W momencie jak mi sie bank nie podoba to sie z niego wynosze.

    Uwazaj, mozesz skonczyc na skarpecie. Choc z drugiej strony powstaja
    tez nowe banki ;-)

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-06-21 08:32:41
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A czy płacisz tą kartą na stacjach i w supermarketach, bo wydaje mi się, że
    > liczebność punktów DC jest o wiele mniejsza.
    >
    > Ja za BZWBK Profit zapłaciłem 58zł co się zwraca przy wydatkach 1200zł/mies.

    BZWBK Profit tez regularnie uzywam, a z akceptacja DC nie jest tak zle, wiele
    punktow po niemilych doswiadczeniach z CKC przechodzi na Polcadrd (miedzy
    innymi moj sklep).

    pozdr.
    Andrzej

  • 30. Data: 2002-06-21 08:34:00
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Uwazaj, mozesz skonczyc na skarpecie. Choc z drugiej strony powstaja
    > tez nowe banki ;-)

    Przy tym oprocentoeaniu i skarpeta jest niezla ;-P i oplat nie bedzie
    pobierala ;-)

    --
    JaKi