  • 1. Data: 2002-06-20 03:43:22
    Temat: BIK i dane osobowe - jak to się skończyło ?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Swego czasu była tutaj awantura o to, że BIK w odpowiedzi na zapytanie
    o przetwarzane dane osobowe, nie udziela informacji najważniejszych
    czyli danych o kredytach i zobowiązaniach wobec banków. Parę osób
    wysłało zapytanie do GIODO i ... ktoś wie jak to się skończyło ?

    KJ

    --
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 2. Data: 2002-06-28 11:58:47
    Temat: Re: BIK i dane osobowe - jak to się skończyło ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czyli danych o kredytach i zobowiązaniach wobec banków. Parę osób
    > wysłało zapytanie do GIODO i ... ktoś wie jak to się skończyło ?
    NIkt nic nie wie ?

    KJ

  • 3. Data: 2002-06-28 12:34:42
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > NIkt nic nie wie ?
    >
    > KJ

    czyzby bik sie nimi zajal? ;)
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe

  • 4. Data: 2002-06-28 16:26:21
    Od: <k...@g...pl>

    Ja wysłałem i nie tylko do GIODO zapytanie: DLACZEGO w odpowiedzi BIKu NIE MA
    najważniejszych danych nt. kredytów, spłat itd,. a tylko dane osobowe (sic! -
    to po co pytać, no nie?!?) - tym samym także praktycznie NIE ISTNIEJE możliwość
    ew. poprawiania danych!
    TO PO CO PYTAĆ, PRZECIEŻ TO SĄ JAJA, no nie?!? Zresztą..., oto treść odpowiedzi
    z GIODO na moje pismo:

    W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 16 kwietnia 2002 r. uprzejmie informuję, iż
    Biuro Informacji Kredytowej S.A. nie ma możliwości bezpośredniej weryfikacji
    danych otrzymywanych od banków. Biuro Informacji Kredytowej S.A. przekazuje w
    związku z powyższym uprawnionym do tego bankom jedynie informacje nie budzące
    żadnych wątpliwości co do prawdziwości. Jeśli w zbiorze występują informacje,
    które budzą zastrzeżenia co do rzetelności - nie są one przekazywane. Kierując
    się zasadami ochrony danych osobowych, określonymi w ustawie z dnia 29
    sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, z późn.
    zm.), w tym m.in. zasadą merytorycznej poprawności danych - podmiot ten
    przekazuje tylko dane nie budzące wątpliwości.
    W związku z Pana wątpliwościami w zakresie prawdziwości informacji na temat
    zawartych z bankami umów kredytowych oraz ich wykonania może Pan zwrócić się
    bezpośrednio do banków, z którymi zawarł Pan umowy.
    Informuję jednocześnie, iż przy Związku Banków Polskich funkcjonuje Bankowy
    Arbitraż Konsumencki (ul. Smolna 10 a, 00-375 Warszawa), który rozstrzyga spory
    między konsumentami a bankami, dotyczące roszczeń pieniężnych z tytułu
    niewykonania lub nienależytego wykonania przez bank czynności bankowych lub
    innych czynności na rzecz konsumenta.

    J A J A ; N O N I E ??? A BIK ze swojej strony twierdzi, że jest...
    nieomylny! Kurna..., dwoje papieży Polaków się znalazło!
    Ja jestem bezsilny!!!
    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2002-06-28 20:45:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > NIkt nic nie wie ?

    Wie... Osoba ktora zwrocila sie w prosba o interwencje nie bedzie mogla w
    najblizszym czasie napisac nam o dalszych losach tej sprawy...

    Maciej

  • 6. Data: 2002-06-28 21:38:07
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > >

    > Wie... Osoba ktora zwrocila sie w prosba o interwencje nie bedzie mogla w
    > najblizszym czasie napisac nam o dalszych losach tej sprawy...

    Nie rozumiem. Przeca napisałem ;) Nie o mnie mówicie??

  • 7. Data: 2002-06-29 06:26:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    [...]

    > Wie... Osoba ktora zwrocila sie w prosba o interwencje nie bedzie mogla w
    > najblizszym czasie napisac nam o dalszych losach tej sprawy...

    Chyba rozumiem. :-(

    KJ