eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl><fl1icg$44o$...@n...task.gda.pl
    > <4774f6c2$0$20757$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl>
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Wed, 2 Jan 2008 17:01:02 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 33
    Message-ID: <477baa6d$0$26679$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 02 Jan 2008 15:14:53 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1199286893 mamut2.aster.pl 26679 10.71.23.189:52478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433671
    [ ukryj nagłówki ]

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl...
    > Dnia Fri, 28 Dec 2007 14:59:51 +0100, ygreko napisał(a):
    >
    >
    >> Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
    >> wymachujac nad glowa...
    >> A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.
    >
    > To jest generalnie lepsza metoda niż formularz na www - masz od ręki
    > kartę do konta i masz od ręki założone konto jako minus widzę tutaj tylko
    > wizytę w oddziale banku i stanie w ewentualnej kolejce.

    Ja bylbym w stanie wytrzymac kilka dni w oczekiwaniu na karte poczta.
    Chodzilo mi o cos innego: dwaj przedstawiciele citi, ktorzy mnie odwiedzili
    twierdzili, ze NIE MA formularza do zalozenia konta direct. Wedlug nich
    potrzebna byla akcja dwuetapowa, tzn. zalozenie konta i przeksztalcenie go.

    Z punktu widzenia klienta to jakas totalna prowizorka nie do pomyslenia w
    takim banku jak citi, ale jak widac oni pomysleli o tym w ten sposob :).
    Przy trzeciej wizycie przedstawiciela w koncu mial on wlasciwy formularz ze
    soba, rzeczywiscie, poszli po rozum do glowy i zrobili jeden formularz do
    wszystkich typow kont z checkboxem.

    W ogole to nowy rok przynosi nowe zaskoczenie w interfejsie online -- mimo,
    ze mialem zaznaczona automatyczna splate calosci zadluzenia na kk i mialem
    odpowiednia ilosc srodkow na koncie, to citi zajelo sobie tylko kwote
    minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie wyrolowali na
    odsetkach. Ech... tragedia.

    Pzdr,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1