eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2007-12-27 17:43:28
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: d...@d...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Też zainteresowałem się ofertą konta CitiOne Direct. TOiP wygląda
    interesująco. Poszedłem więc do oddziału (ponoć wzorcowego ;)), niestety
    był on otwarty od miesiąca, ludzie generalnie zieloni...
    Kiedy powiedziałem, że chce otworzyć CitiOne Direct, to usłyszałem, że
    takiego nie ma na formularzu i to konto jest internetowe, więc tylko
    przez internet mogę złożyć wniosek. Dalej spytałem czy jak będzie
    wyglądać składanie np. dyspozycji na wypadek śmierci, zakup jednostek
    TFI czy akcji w ich domu maklerskim. Zostałem poinformowany, że nie da
    się przez internet i trzeba przyjść do oddziału. Część dyspozycji można
    składać przez telefon tj. dokupienie jednostek TFI. Pan w banku
    oczywiście nie był w stanie pokazać interfejsu internetowego.

    Dla mnie najbardziej niezrozumiałe jest fakt, że w oddziale można
    wykonać wszystkie operacje po za otworzeniem rachunku.

    Pozdrawiam
    DD