  • 21. Data: 2003-03-03 13:57:18
    Temat: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: m...@p...gda.pl (Marek Wojciechowski)

    On Mon, 3 Mar 2003 13:48:02 UTC, "JaKi" wrote:

    > Wole isc do przodu niz cofac sie lub stac w miejscu.
    > Citek za dlugo stal w miejscu, teraz musi nadgonic konkurencje.

    Owszem, ale nie widzę związku, między koniecznością gonieniem
    konkurencji a np. przerabianiem serwisu pod konkretną przeglądarkę.
    Dodawanine funkcjonalności nie musi przecież wiązać się z przebudową
    całości serwisu.

    Marek

  • 22. Data: 2003-03-03 14:05:03
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, ale nie widzę związku, między koniecznością gonieniem
    > konkurencji a np. przerabianiem serwisu pod konkretną przeglądarkę.

    Nie musi jednak Ty juz na wstepie w poscie
    news:9jD4JeNKTHJT-pn2-RiIV6SUULSWl@esper... wyraziles sie o zmianch w Citku
    piszac Dokładniej. "Będzie _jeszcze_ gorzej". Jak juz uwazasz ze bedzie
    gorzej to przydalo by sie to uzasadnic.

    > Dodawanine funkcjonalności nie musi przecież wiązać się z przebudową
    > całości serwisu.

    Kto mowi o przepudowie - przeczytaj post na ktory odpowiedziales ze bedzie
    gorzej

    "...Wprowadzane zmiany sprawią, iż nasz serwis stanie się jeszcze bardziej
    przejrzystszy, ciekawszy i łatwiejszy w nawigacji.
    Jednocześnie informujemy, że wraz ze zmianami szaty graficznej zmienia się
    procedura logowania do serwisu..."

    Wciaz uwazasz ze zmiana szaty graficznej i sposobu logowania spowoduje ze
    bedzie jeszcze gorzej???

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-03-03 17:31:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał

    > Użytkownik "Wojtek Piecek"
    >
    > Jesli ktos nigdy nie uruchomil citiOnline to zaczyna od PINu?

    Tak wlaśnie. Dobre co ? ;-))

  • 24. Data: 2003-03-04 08:31:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z wiadomosciami w CiiOnline
    >
    > przejmie informujemy, iż w poniedziałek 3 marca 2003 r. zostanie
    > udostępniony nowy, ulepszony serwis Citibank Online. 3 marca, od godziny
    > 16:00 rozpoczniemy proces wprowadzania nowej szaty graficznej serwisu. W
    tym
    > czasie może nastąpić tymczasowa, niedostępność systemu. Za ewentualne
    > niedogodności z góry przepraszamy.

    Zmiany juz widac, niestety "chwilowe przerwy w polazeniu" wiec do srodka sie
    jeszcze nie dostalem. Natomiast widze i to Citkowi zalicza sie na + ze
    zostawili "skroty"

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2003-03-04 09:31:38
    Od: w...@o...pl

    > Będzie gorzej.

    Chyba juz jest - przed chwila probowalem tam sie dostac i dostaje cos takiego:
    Message from the NSAPI plugin:
    No backend server available for connection: timed out after 10 seconds.

    Build date/time: Sep 18 2002 16:55:57

    Change Number: 208523

  • 26. Data: 2003-03-04 09:36:32
    Od: w...@o...pl

    > Będzie gorzej.

    I kolejna proba wejscia do citioffline:

    Information Alert

    Description : Lost connection to origin server.

  • 27. Data: 2003-03-04 15:49:18
    Od: "tdew" <t...@w...spam.jest.zly.pl>

    > Mam może nieco konserwatywne poglądy, ale uważam, że jak coś działa,
    > to nie powinno się przy tym grzebać. W powyższym "niepodobamisie" nie
    > miałem na myśli dodawania funkcji, a głównie zmiany w wyglądzie i
    > funkcjonowaniu, a najpoważniejszą zmiana na niekorzyść z mojego punktu
    > widzenia jest, konsekwentne psucie działania serwisu z przeglądarkami
    > innymi niż IE.
    i tu masz calkowita racje, od 2 dni staram sie wejsc na swoje konto i udalo
    mnie sie to dopiero jakas godzinke temu (wczesniej polaczenie bylo "chwilowo
    niemozliwe", potem obejrzalem sobie pelna game bledow, ktos zreszta o nich
    ponizej wspominal).
    Teraz zapragnalem dokonac bardzo skomplikowanej rzeczy czyli skorzystac z
    podmenu i za kazdym razem nie wiedziec dlaczego pojawia mi sie komunikat
    "action canceled"
    Inna sprawa ze wszystko dziala okrutnie powoli.
    A Citi mial naprawde przyzwoicie dzialajacy EB....

    Pzdr

  • 28. Data: 2003-03-04 16:24:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "tdew" <t...@w...spam.jest.zly.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "action canceled"
    > Inna sprawa ze wszystko dziala okrutnie powoli.
    > A Citi mial naprawde przyzwoicie dzialajacy EB....

    I tak miales szczescie ze sie dostales, wlasnie dzownilem na CitiPhone i sie
    dowiedzialem ze caly czas trwa modernizacja i trudno okreslic kiedy bedzie
    wsyztsko OK.

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2003-03-04 16:53:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    No dziala sobie juz calkiem sprawnie i szybciutko - zmienil sie wizualnie i
    IMHO raczej na plus - jednak wszytsko kwestia gustu :) Wiekszych zmian poki
    co nie odnotowalem :)

    P.S. nie ma mozliwosci zamowienia kubka :) he he he - chyba sobie do nich
    napisze ze chce taki kubeczek :) bo dzis znowu sie ze mna w oddziale
    droczyli :)

    --
    JaKi

  • 30. Data: 2003-03-07 01:20:28
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładniej. "Będzie _jeszcze_ gorzej"

    Panowie spoko, gdyby tylko w Citi moglo byc gorzej, to juz dawno by bylo...
    :-)
    Grzegorz, Citiklient (since 1999)