  • 1. Data: 2003-03-01 14:20:46
    Temat: Autoryzacja platnosci kartą
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Witam
    Od czego zalezy czy tranzakcja karta jest autoryzowana czy nie ??
    Mam KK VISA Citi Sliver i jeszcze nie zdarzylo mi sie zeby tranzakcja
    przebiegla bez autoryzacji.
    Czas tranzakcji jest bardzo porownywalny z tym kiedy placilem VISA Electron
    lub Maestro

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 2. Data: 2003-03-01 14:52:56
    Temat: Re: Autoryzacja platnosci kartą
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Mentos wrote:
> [...]
    > przebiegla bez autoryzacji.
    > Czas tranzakcji jest bardzo porownywalny z tym kiedy placilem VISA Electron

    Od jakiegoś czasu 'syskie cy' centra autoryzują Visy :-(
    Wypukłe też.

    KJ

  • 3. Data: 2003-03-01 16:05:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od jakiegoś czasu 'syskie cy' centra autoryzują Visy :-(
    > Wypukłe też.

    A Mastercardy też?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-03-01 17:28:26
    Temat: Odp: Autoryzacja platnosci kartą
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski <w...@w...org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3qlpd$7su$...@a...dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A Mastercardy też?

    A to od jeszcze bardziej dawna ;-)

  • 5. Data: 2003-03-01 17:38:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A Mastercardy też?

    Zmiany dotycza przede wszystkim PolCardu. Od polowy lipca ub.r. zaczal
    autoryzowac wszystkie transakcje MC, a w pierwszych dniach stycznia
    biezacego roku dolaczyly do nich VISY.

    Maciej

  • 6. Data: 2003-03-01 18:35:01
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    > Zmiany dotycza przede wszystkim PolCardu. Od polowy lipca ub.r. zaczal
    > autoryzowac wszystkie transakcje MC, a w pierwszych dniach stycznia
    > biezacego roku dolaczyly do nich VISY.

    Płace czesto VISA w sklepie obsługiwanym przez PKO
    Tam tez autoryzuje niezaleznie od kwoty tranzakcji

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 7. Data: 2003-03-03 09:16:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kamil Jonca wrote:

    > Od jakiegoś czasu 'syskie cy' centra autoryzują Visy :-(
    > Wypukłe też.

    Nieprawdą jest jakoby. CKC@Tesco dalej drobne kwoty puszcza bez
    autoryzacji.

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-03-03 09:23:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nieprawdą jest jakoby. CKC@Tesco dalej drobne kwoty puszcza bez
    > autoryzacji.

    Zacznijcie uzywac AmExa a przypomnicie sobie czasy kiedy placiliscie bez
    autoryzacji :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-03-03 10:17:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Nieprawdą jest jakoby. CKC@Tesco dalej drobne kwoty puszcza bez
    > autoryzacji.
    Wyjątek potwierdzający regułe :-P
    Gwoli ścisłości nie wiem jak się zachowuje CA Citi
    KJ

  • 10. Data: 2003-03-03 11:07:50
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznijcie uzywac AmExa a przypomnicie sobie czasy kiedy placiliscie bez
    > autoryzacji :)

    Albo placcie tam gdzie karty obsluguje BZWBK. Nie ma autoryzacji, a blokada
    pojawia sie po paru dniach (sprawdzone w 2 miejscach).

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )