eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - Nowy wygląd i procedura logowania › Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "tdew" <t...@w...spam.jest.zly.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Date: Tue, 4 Mar 2003 16:49:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <b42i18$d3p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b3qohm$lpj$1@inews.gazeta.pl> <b3r09r$lrd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b3skek$fnu$2@nemesis.news.tpi.pl> <9jD4JeNKTHJT-pn2-RiIV6SUULSWl@esper>
    <b3vf29$17q$1@inews.gazeta.pl> <9jD4JeNKTHJT-pn2-M3PeeSkIvpiX@esper>
    <b3vfih$2pj$1@inews.gazeta.pl> <9jD4JeNKTHJT-pn2-94JW8JIfwxUH@esper>
    NNTP-Posting-Host: nowemiasto.tishmanspeyer.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046793064 13433 213.25.149.130 (4 Mar 2003 15:51:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Mar 2003 15:51:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225891
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mam może nieco konserwatywne poglądy, ale uważam, że jak coś działa,
    > to nie powinno się przy tym grzebać. W powyższym "niepodobamisie" nie
    > miałem na myśli dodawania funkcji, a głównie zmiany w wyglądzie i
    > funkcjonowaniu, a najpoważniejszą zmiana na niekorzyść z mojego punktu
    > widzenia jest, konsekwentne psucie działania serwisu z przeglądarkami
    > innymi niż IE.
    i tu masz calkowita racje, od 2 dni staram sie wejsc na swoje konto i udalo
    mnie sie to dopiero jakas godzinke temu (wczesniej polaczenie bylo "chwilowo
    niemozliwe", potem obejrzalem sobie pelna game bledow, ktos zreszta o nich
    ponizej wspominal).
    Teraz zapragnalem dokonac bardzo skomplikowanej rzeczy czyli skorzystac z
    podmenu i za kazdym razem nie wiedziec dlaczego pojawia mi sie komunikat
    "action canceled"
    Inna sprawa ze wszystko dziala okrutnie powoli.
    A Citi mial naprawde przyzwoicie dzialajacy EB....

    Pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1