  • 11. Data: 2003-03-03 11:59:26
    Temat: Re: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 12:50:41PM +0100, JaKi wrote:

    >Co z ostanich zmian w CitiOnline zmienilo Ci sie na gorsze? To ze zamiast
    >PINu do karty masz iPIN? Mozliwosc zakladania lokat via CitiOnline tez jest
    >gorszym rozwiazaniem?

    No bo wciaz musisz podac ten pin, a ze teraz u nich jest w jakis inny
    sposob ukryty to inna bajka. Mnie sie to o tyle nie podoba ze _nigdy_
    nie wlacze sobie citioffline, bo nie chce miec pinu na karcie.

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-03-03 12:03:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > No bo wciaz musisz podac ten pin, a ze teraz u nich jest w jakis inny
    > sposob ukryty to inna bajka. Mnie sie to o tyle nie podoba ze _nigdy_
    > nie wlacze sobie citioffline, bo nie chce miec pinu na karcie.

    Ale wprowadzenie iPinu uwazam za lepsze rozwiazanie anizeli PINu do karty.
    IMHO CitiOnline zmienia sie w lepszym kierunku niz w gorszym tak jak tak
    jak sugeruje to Adam i Marek.

    --
    JaKi.

  • 13. Data: 2003-03-03 12:12:10
    Temat: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: m...@p...gda.pl (Marek Wojciechowski)

    On Mon, 3 Mar 2003 11:50:41 UTC, "JaKi" wrote:

    > Co z ostanich zmian w CitiOnline zmienilo Ci sie na gorsze? To ze
    > zamiast PINu do karty masz iPIN? Mozliwosc zakladania lokat via
    > CitiOnline tez jest

    Mam może nieco konserwatywne poglądy, ale uważam, że jak coś działa,
    to nie powinno się przy tym grzebać. W powyższym "niepodobamisie" nie
    miałem na myśli dodawania funkcji, a głównie zmiany w wyglądzie i
    funkcjonowaniu, a najpoważniejszą zmiana na niekorzyść z mojego punktu
    widzenia jest, konsekwentne psucie działania serwisu z przeglądarkami
    innymi niż IE.

    Marek

  • 14. Data: 2003-03-03 12:21:42
    Temat: Re: Re: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 01:03:08PM +0100, JaKi wrote:

    >Ale wprowadzenie iPinu uwazam za lepsze rozwiazanie anizeli PINu do karty.

    Tak, racja, ale nie wiem dlaczego musi to byc wlasnie pin za pierwszym
    razem..

    >IMHO CitiOnline zmienia sie w lepszym kierunku niz w gorszym tak jak tak
    >jak sugeruje to Adam i Marek.

    Widziales jak wyglada system multi, inteligO? Mam wrazenie ze w
    porownianiu z nimi to on po prostu reprezentuje zupelne minimum tego
    co taki kanal moze udostepniac. Na dokladke w niekoniecznie
    najbardziej logiczny sposob zaprezentowane. Zmiana jest wykonywana
    glownie w sferze sreberka, w zaden sposob nie ingerujac w miesko.

    Ok, na plus, ale czy tempo i zakres zmian wogole maja jakis cel, czy
    to tylko latanie?

    --

    --w

  • 15. Data: 2003-03-03 12:30:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > najbardziej logiczny sposob zaprezentowane. Zmiana jest wykonywana
    > glownie w sferze sreberka, w zaden sposob nie ingerujac w miesko.

    Widzialem, uzywalem, ale my wciaz nie porownujemy Citka do innych bo nie
    mialo by to sensu. Tu jest mowa ze CitiOnline wedlug panow zmienia sie na
    gorsze i ze i tym razem rzewiduja kolejna zmiane na minus.

    > Ok, na plus, ale czy tempo i zakres zmian wogole maja jakis cel, czy
    > to tylko latanie?

    Tym razem raczej nie bedzie to latanie z tego co pisza :)

    --
    jaKi

  • 16. Data: 2003-03-03 12:35:06
    Temat: Re: Re: Re: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 01:30:00PM +0100, JaKi wrote:

    >Widzialem, uzywalem, ale my wciaz nie porownujemy Citka do innych bo nie
    >mialo by to sensu. Tu jest mowa ze CitiOnline wedlug panow zmienia sie na
    >gorsze i ze i tym razem rzewiduja kolejna zmiane na minus.

    E, no to faktycznie - rewelacyjne zmiany! Przelew zlecony dnia
    poprzedniego, ktory wyjdzie nastepnego bedzie zgodny z prawem
    bankowym! Swiat staje na glowie! ;-)

    >Tym razem raczej nie bedzie to latanie z tego co pisza :)

    Znaczy - wywala i kupia system z jakiego inteligo czy multi? ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2003-03-03 13:20:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Tak, racja, ale nie wiem dlaczego musi to byc wlasnie pin za pierwszym
    > razem..

    Jesli ktos nigdy nie uruchomil citiOnline to zaczyna od PINu?

    musze powiedziec kolezance ktora ma jeszcze r-k w citi, ze ktos znajac numer
    jej karty kredytowej i PIN moze wejsc do systemu i zrobic z jej rachunkiem
    co bedzie chcial.
    Ona z ostroznosci go nie uruchomila a tu wyglada ze bezpieczniej jest go
    uruchomic i podac jakis dlugi iPIN ?

    http://www.silicon.com/news/500013/1/2997.html
    czy citi (wiedzac juz ze pracownik moze w 15 podejsciach odtworzyc PIN)
    wprowadzil przynajmniej cos takiego jak blokada dostepu przez www ?
    *** blad ***

  • 18. Data: 2003-03-03 13:45:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Znaczy - wywala i kupia system z jakiego inteligo czy multi? ;-)

    Zobaczymy jzu wkrotce co bedzie ;) ja sie nie nadaje na wrozbite i nie bede
    tego robil :)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-03-03 13:48:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

    > Mam może nieco konserwatywne poglądy,

    masz

    ale uważam, że jak coś działa,
    > to nie powinno się przy tym grzebać.

    Wole isc do przodu niz cofac sie lub stac w miejscu. Citek za dlugo stal w
    miejscu, teraz musi nadgonic konkurencje.

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2003-03-03 13:48:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>