  • 21. Data: 2009-09-15 20:04:41
    Temat: Re: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sensei pisze:
    > naprawde? dostane nową karte bez pisania wniosku? moze nawet powitalne
    > punkty M&M dostane ? ;-)

    Punktów nie dostajesz. Kosztuje to ileś tam. Zobacz w TOiP. Aczkolwiek
    ode mnie opłaty nie pobrali za zamianę (wynegocjowałem).

    > czy bezplatna Motokarte pozostanie bezplatna po zamianie na M&M?

    Z Motokarty rezygnujesz, a co do warunków to nie mam pojęcia.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-09-15 21:58:59
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    MarekZ wrote on 2009-09-15 21:30:
    > "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Na stacji BP. Bo dziś jeszcze brałem latarkę ze starego katalogu i pani
    > mi przy okazji pokazała nowy.
    Nowy już jest na www.payback.pl

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 23. Data: 2009-09-15 22:04:16
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    darnok wrote on 2009-09-15 00:44:

    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regul
    amin_BPpartnerclub_15092009.pdf

    Zgodnie z info na stronie payback, punkty bppartnerclub można zbierać do
    15 grudnia 2009. Czyli motokarta po 16 grudnia 2009 straci bardzo dużo.
    Również do 15 grudnia 2009 można przenieść punkty do nowego programu,
    od 16 grudnia do 15 grudnia 2010 będzie je można wydać na nagrody.

    Chyba faktycznie Citi lot jest rozwiązaniem, nawet jak się nie lata za
    dużo. Na razie można wymieniać punkty paybacku na mile, może będzie
    można kiedyś w drugą stronę.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 24. Data: 2009-09-16 02:15:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MrMrooz wrote:

> [...]
    > Zgodnie z info na stronie payback, punkty bppartnerclub można zbierać do
    > 15 grudnia 2009. Czyli motokarta po 16 grudnia 2009 straci bardzo dużo.

    Czy nie przesadzasz z tym "bardzo dużo"?

    Za każde 5zł dostawałeś 1 punkt, zaś punkt był wart między 2gr (dla dóbr
    łatwo zbywalnych jak doładowanie komórki) do 3gr (przynajmniej w tym
    zakresie w którym porównywałem, czyli drobna elektronika, jakieś gąbki do
    szyb itd...).

    Czyli dostawaliśmy międy 0.2 a 0.4% chargebacku "w naturze".

    Wiadomo - lepsze to niż nic, ale żeby od razu 'bardzo dużo'?

    p. m.

    ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie na
    "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się nigdzie
    doszukać oficjalnej informacji.

  • 25. Data: 2009-09-16 05:25:43
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MrMrooz wrote:

    > Nowy już jest na www.payback.pl

    Faktycznie, nagród mało i drogie.17000 pkt za toster!
    Poprzednio coś takiego było za 3000.

  • 26. Data: 2009-09-16 05:25:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

    > Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
    > Od jutra rusza nowy program Payback.
    > tutaj troche szczegolow.
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

    Nie podoba mi się to:
    1. miałem już jakieś konto w Payback - zniknęło - nie mogę się zalogować
    2. zgodnie z regulaminem Payback punkty przepadają po 3 latach ..., BP
    było pod tym względem fajne, bo punkty były bezterminowe.
    KJ

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 27. Data: 2009-09-16 06:11:22
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    mvoicem pisze:
    > ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie na
    > "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się nigdzie
    > doszukać oficjalnej informacji.

    Czajnik elektryczny HD4646/00 PHILIPS, biały, srednia cena rynkowa 80zł,
    Ilosc punktów? 10 999

    A w BP było
    Czajnik HD 4649 srednia cena 110 zł
    Ilosc punktów? 9850

    Punkty przemnazaja sie przez 1.5 wiec dotychczasowe 9850 daje 14775.

    Tak wiec sam juz nie wiem.

    Ciekawi mnie tylko jak długo Motokarta Citibanku bedzie uzyteczna skoro
    w nowym programie do zbierania punktów bedzie sluzyc i tak inna karta i
    punkty z Motokarty trzeba bedzie przelewac.

  • 28. Data: 2009-09-16 06:37:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > Faktycznie, nagród mało i drogie.17000 pkt za toster!
    > Poprzednio coś takiego było za 3000.

    Najbardziej podoba mi się skuter Romet za 360.000 pkt.

    Ogólnie dno w porównaniu do tego co było.

  • 29. Data: 2009-09-16 06:39:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > na
    > "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się

    No 1:1 zapewne...

  • 30. Data: 2009-09-16 13:18:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    spammtrapp wrote:

> [...]
    [...]
    > Punkty przemnazaja sie przez 1.5 wiec dotychczasowe 9850 daje 14775.

    Skąd wiesz o tym 1.5? Bo też o tym słyszałem, ale nigdzie wyczytać nie
    mogłem.

    p. m.