  • 1. Data: 2009-09-14 15:29:40
    Temat: Przeniesienie Karty Kredytowej - gdzie?
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    Do którego banku mogę przenieść KK przy minimum formalnosci i bez
    koniecznosci zamkniecia starej karty?

  • 2. Data: 2009-09-14 15:47:19
    Temat: Re: Przeniesienie Karty Kredytowej - gdzie?
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > koniecznosci zamkniecia starej karty?
    VW bak, nie sprawdza czy zamkles

    jk

  • 3. Data: 2009-09-14 16:07:11
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    On Mon, 14 Sep 2009 17:29:40 +0200, Tomek <n...@w...pl> wrote:

    > Do którego banku moge przenie?ae KK przy minimum formalnosci i bez
    > koniecznosci zamkniecia starej karty?
    W Allianz Bank wystarczą 3 wydruki z www poprzedniej karty (przenosiłem
    Money) dają dodatkowo 20% więcej limitu. Bardzo sprawnie i szybko, karta
    bez rewelacji oprócz 59 dni na spłatę nie oferuje nic ponad to (nie
    działają opłaty za rachunki z karty, żadne cashback czy programy
    partnerskie) Bank dodatkowo zmusza do założenia konta jeśli chce się mieć
    wgląd na kartę przez WWW.

    --
    Magniana

  • 4. Data: 2009-09-15 06:44:11
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "K.Jolina" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    > VW bak, nie sprawdza czy zamkles
    >
    > jk
    Stary nie bierz broń boże KK w VW banku! Wogle ten bank to jakaś pomyłka.
    -Obsługa niekompetentna, kobieta co mnie obsługiwała dosłownie co 2-3 minuty
    wychodziła i musiała się pytać innych o najprostsze rzeczy.
    -Oprócz tego pobranie opłaty za kartę mimo spełnienia wymagań na zwolnienie
    została pobrana i mimo zgłaszania reklamacji i reklamacji do reklamacji 2
    miesiące temu kasy nie oddali, a 200 PLN piechotą nie chodzi.
    -Ponadto oszukują przy spłacie KK. Jak spłacasz kartę przelewem z innego
    banku to celowo zwlekają z zaksięgowaniem kwoty by nie spłacić karty w
    terminie. Wysyłałem kasę z mBanku jednocześnie do VW i do Aliora. W Aliorze
    kasa była następnego dnia a w VW została zaksięgowana uwaga po 3 dniach!!!.

    No i najważniejsze pracuje tam niedorozwinięty i upośledzony umysłowo spamer
    K.Jolina, który dostaje ejakulacji jak może komuś polecić ten gówniany bank.

    A wracając do pytania to spróbuj w Getinie albo jak masz telefon w ERZE to
    sprawdź ofertę Polbanku.
    Raczej odpadają Alior "dziwna polityka wydawania KK" i City - nie można
    przenieść KK.