  • 1. Data: 2009-09-14 19:15:20
    Temat: Pisze do mnie bankier
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Mimo, że wyblokowałem możliwośc przetwarzania danych do celów marketingowych
    zakładając lokatę w OF, dzisiaj dostałem taki e-mail :)

    (...)

    "Pozwoliłem sobie skontaktować się z Panem ponieważ ma Pan założoną lokatę u
    nas, w Noble Banku. "

    Pan proponuje:

    "a) "Lokata Stabilna", która mając 100% gwarancji kapitału inwestuje
    środki w surowce. Zysk jest uzależniony od wahań ich cen (przy czym może
    zarabiać zarówno na wzrostach, jak i spadkach) dzięki czemu średnioroczny
    zysk wynosi ponad 15% (3 razy tyle ile na lokatach bankowych)

    Średnie oprocentowanie proponowanej lokaty wynosi 17,60% wobec 5,19%
    (średnie oprocentowanie lokat 12 miesięcznych), zaś maksymalny wynik to aż
    30,06%.

    b) Inwestycja "Wealth Management" .Opiera się ona na wykorzystywaniu
    wzrostów na polskiej giełdzie poprzez inwestowanie w akcje, a w przypadku
    dekoniunktury - powrotu do depozytów bankowych. Całością zarządzają nasi
    doradcy inwestycyjni. Rozwiązanie to jest całkowicie płynne

    c) Podobnie zachowuje się nasz fundusz inwestycyjny - Noble Fund Timingowy,
    który charakteryzuje się wysoką stopą zwrotu i pokazuje, że nasi
    zarządzający potrafią obronić się przed spadkami. Na wykresie widać, że w
    miesiącach głębokiej bessy - nasz fundusz nie tracił, a nawet sporo zarobił.

    Fundusz Timingowy powstał w lipcu ubiegłego roku i zarobił od tamtej pory
    20%, podczas gdy giełda wyszła mniej więcej na 0%, podobnie jak większość
    funduszy inwestycyjnych. "

    Rozumiem że "a" to struktura. Te 30% jakim mamią to naprawdę niezły lep na
    muchy. Dziwie się że nie bankierzy z NB nie wzięli kredytów i nie
    zainwestowali ich w te lokaty. Ale byliby do przodu....

    Co do "b" to nie wiem o co chodzi. Może ktoś z czytających podpowie alebo
    wie ile to kosztuje i czego nie gwarantuje :)

    Co do "c" to urzeka mnie ta magia procentu. Biorac pod uwagę że dopiero
    zaczęli dziwię się że wykazują tylko 20%. Na poczatku każdej działalności
    procenty potrafią szaleć co jest skutkiem dzielenia przez zero (

    Ale może macie jeszcze jakieś przemyślenia. Bo zamierzam na ten meil odpisać

    M.

  • 2. Data: 2009-09-14 19:23:24
    Temat: Re: Pisze do mnie bankier
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marvin wrote:
    > Mimo, ?e wyblokowa?em mo?liwo?c przetwarzania danych do celów marketingowych
    > zak?adaj?c lokate w OF, dzisiaj dosta?em taki e-mail :)

    zdecydowanie lepiej wyjdziesz na wyroku sadowym za przetwarzanie danych
    bez zgody niz na ich lokatach..

  • 3. Data: 2009-09-14 20:05:38
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Marvin napisał:

    > Co do "c" to urzeka mnie ta magia procentu. Biorac pod uwagę że dopiero
    > zaczęli dziwię się że wykazują tylko 20%. Na poczatku każdej działalności
    > procenty potrafią szaleć co jest skutkiem dzielenia przez zero (

    to jak masz zamiar odpisac na tego mejla, to moze lepiej o tym nie pisz,
    bo wykazesz braki w umiejetnosci liczenia

    pozdrawia

  • 4. Data: 2009-09-15 05:05:10
    Od: maruda <r...@n...com>

    witek pisze:

    > zdecydowanie lepiej wyjdziesz na wyroku sadowym za przetwarzanie danych
    > bez zgody niz na ich lokatach..

    Nic z tego. Już przerabiałem. Była (>5 lat temu) jakaś nowelizacja i
    bankowi (czy innemu) wolno marketingować własne produkty pomimo braku zgody.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2009-09-15 05:12:22
    Od: maruda <r...@n...com>

    Marvin pisze:

> [...]
    > procenty potrafią szaleć co jest skutkiem dzielenia przez zero (
    >

    > Ale może macie jeszcze jakieś przemyślenia. Bo zamierzam na ten meil odpisać

    Daruj sobie.
    To zwykły mini-pakiet funduszy.
    a) - agresywny, derywaty, ale z zabezpieczeniem kapitału, pospolita
    gwarantowana struktura.
    b) - akcyjny, dynamiczny
    c) - nie wiem jaki, ale grali w krótkiego (sprzedawali na krótko, grali
    na spadki)

    Odkąd SEB2 (obligacyjny) w zeszłym roku przeciągnął mnie -20% w okolicy
    października, to już nie powierzę moich pieniędzy żadnemu "specjaliście"
    czy "doradcy". Później doszedłem, że grali w obligacje - rosyjskie...

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2009-09-15 07:19:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "maruda" news:h8n7rq$h26$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Odkąd SEB2 (obligacyjny) w zeszłym roku przeciągnął mnie -20% w okolicy
    > października, to już nie powierzę moich pieniędzy żadnemu "specjaliście"
    > czy "doradcy". Później doszedłem, że grali w obligacje - rosyjskie...

    Kolejny nawrócony! WELCOME!
    Ciekawe kiedy większość do nas dołączy? :)

  • 7. Data: 2009-09-16 11:04:18
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    maruda wrote:

    > Nic z tego. Już przerabiałem. Była (>5 lat temu) jakaś nowelizacja i
    > bankowi (czy innemu) wolno marketingować własne produkty pomimo braku
    > zgody.

    Nie zgodzę się z Tobą,bank czy inny szajs może przetwarzać Twoje dane do
    momentu,kiedy nie zabronisz mu tego i jeśli dalej przetwarza Twoje dane to
    go do sądu możesz podać.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-09-16 13:43:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    namikk wrote:

    > Nie zgodzę się z Tobą,bank czy inny szajs może przetwarzać Twoje dane do
    > momentu,kiedy nie zabronisz mu tego i jeśli dalej przetwarza Twoje dane to
    > go do sądu możesz podać.

    Możesz go podać do sądu ... tylko przegrasz, skoro ustawa nakazuje mu
    przetwarzać twoje dane.

    p. m.

  • 9. Data: 2009-09-16 15:13:51
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    mvoicem wrote:

    > Możesz go podać do sądu ... tylko przegrasz, skoro ustawa nakazuje mu
    > przetwarzać twoje dane.
    >
    > p. m.

    Zapoznaj się dokładnie z ustawą,jeżeli zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania
    danych osobowych,dalsze przetwarzanie danych osobowych jest
    zabronione.Także wygra.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-09-16 15:20:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem pisze:
    > Możesz go podać do sądu ... tylko przegrasz, skoro ustawa nakazuje mu
    > przetwarzać twoje dane.

    Nakazuje mu przetwarzać do CELÓW MARKETINGOWYCH ?

    --
    Mithos