    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Date: Wed, 16 Sep 2009 04:15:48 +0200

    MrMrooz wrote:

> [...]
    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regul
    amin_BPpartnerclub_15092009.pdf

    > Zgodnie z info na stronie payback, punkty bppartnerclub można zbierać do
    > 15 grudnia 2009. Czyli motokarta po 16 grudnia 2009 straci bardzo dużo.

    Czy nie przesadzasz z tym "bardzo dużo"?

    Za każde 5zł dostawałeś 1 punkt, zaś punkt był wart między 2gr (dla dóbr
    łatwo zbywalnych jak doładowanie komórki) do 3gr (przynajmniej w tym
    zakresie w którym porównywałem, czyli drobna elektronika, jakieś gąbki do
    szyb itd...).

    Czyli dostawaliśmy międy 0.2 a 0.4% chargebacku "w naturze".

    Wiadomo - lepsze to niż nic, ale żeby od razu 'bardzo dużo'?

    p. m.

    ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie na
    "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się nigdzie
    doszukać oficjalnej informacji.