  • 1. Data: 2009-09-14 17:42:41
    Temat: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
    Od jutra rusza nowy program Payback.
    tutaj troche szczegolow.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

    GŁÓWNI PARTNERZY

    Allegro 1 pkt / 3 zł wydane na Allegro

    BP 3 pkt / 2 litry paliwa

    Orange 1 pkt / 2 zł wydane na wybrane usługi

    TP 1 pkt / 2 zł wydane na wybrane usługi

    Real 1 pkt/ 2 zł wydane w sieci hipermarketów

    OFICJALNI PARTNERZY

    BZ WBK 1 pkt / 3 zł wydane kartą MasterCard PAYBACK

    fly.pl 1pkt / 1 zł wydany w serwisie

    Kolporter 1 pkt/ 1 zł wydane w salonikach prasowych

    Mix Electronics 1 pkt / 1 zł wydane w sieci sklepów

    Orbis do 600 pkt / za każdy wykupiony nocleg

    Jak juz wczesniej wspominano ruszy debetowka BZWBK (A co z KK Allegro?)
    Ale o karcie citi ani slowa?

    Ktos ma jakies przecieki, bo chyba Citi nic nie informowalo ze koniec
    czy przeniosa wszystkich?
    Punkty BP kazalo wykorzystac i tyle.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2009-09-14 18:16:38
    Temat: Re: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    darnok pisze:
    > Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.

    Oto jaka odpowiedz uzyskalem:
    "Szanowny Panie,
    Bardzo dziekujemy za zainteresowanie zmianami w programie BP partner
    club oraz funkcjonalnością Motokarty Citibank-BP.
    Pragniemy Pana zapewnić, że po 16.09.2009 Motokarta będzie nadal
    umożliwiała zbieranie punktów w programie BP partnerclub. Zebrane punkty
    będą mogły być wymienione na nagrody z katalogu BP.
    O szczegółach bedziemy informować w osobnym liście."

  • 3. Data: 2009-09-14 18:19:23
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    spammtrapp pisze:

> [...]
    > będą mogły być wymienione na nagrody z katalogu BP.
    > O szczegółach bedziemy informować w osobnym liście."

    A tutaj
    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/program5.do
    piszą że:
    "Punkty z programu BP partnerclub będzie można oczywiście przenieść do
    nowego programu."

    Wiec luzik...

  • 4. Data: 2009-09-14 18:19:32
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witm.

    > Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.

    No właśnie też mnie to brdzo interesuje.

    > Ktos ma jakies przecieki, bo chyba Citi nic nie informowalo ze koniec czy
    > przeniosa wszystkich?
    > Punkty BP kazalo wykorzystac i tyle.

    Mi nikt nic nie kazał. Punkty BP wg infolini BP przechodzą do nowego
    programu. Co prawda na wszelki wypadek wydałem prawie wszystko ale prawie
    400 punktów zostało...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2009-09-14 18:46:15
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h8lvam$n7e$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
> [...]

    A dostaliście już nowe karty z BP --> Payback ?
    Bo mi już przysłali kartę główną i taka mniejszą dodatkowa.
    Dodatkowo jakieś kupony payback

    Damian

  • 6. Data: 2009-09-14 18:51:31
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Damian_niusy wrote:

    > A dostaliście już nowe karty z BP --> Payback ?
    > Bo mi już przysłali kartę główną i taka mniejszą dodatkowa.
    > Dodatkowo jakieś kupony payback

    Hmm rozumiem ze to karty z samego BP, nie zwiazane z Citi.
    Mozesz wrzucic jakas fotke?

  • 7. Data: 2009-09-14 18:54:35
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Maciej Loret wrote:

    > Mi nikt nic nie kazał. Punkty BP wg infolini BP przechodzą do nowego
    > programu. Co prawda na wszelki wypadek wydałem prawie wszystko ale
    > prawie 400 punktów zostało...

    Hmm no to to sie chyba neidawno zmienilem, bo pamietam info na WWW i
    stacjach zeby wykorzystac punkty przed 16.09 bo koniec programu (i
    zapowiedzi jakiegos nowego).
    Ja sobie wykorzystalem na wszelki wypadek punkty na iPod shuffle :)
    Jakies resztki tylko zostaly. W koncu nie wiadomo czy w nowym programie
    nagrody beda interesujace.

  • 8. Data: 2009-09-14 19:05:02
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Hmm rozumiem ze to karty z samego BP, nie zwiazane z Citi.
    > Mozesz wrzucic jakas fotke?

    To chyba nie ważne do jakiej, bo kiedyś zarejestrowałem u nich KK
    Citibank-BP i zwykłą BP. Ale teraz to mam tylko zwykłą ale chyba wysyłają
    zarejestrowanym. Fotki w tej chwili ciężko nie ma jak ich zeskanować.

    Damian

  • 9. Data: 2009-09-14 21:11:27
    Od: Michal <m...@n...org>

    darnok pisze:
    > Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
    > Od jutra rusza nowy program Payback.
    > tutaj troche szczegolow.
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

    Zapewne tzw "dupa blada". Również otrzymałem takiego szablonowego maila
    jak kolega poniżej, w odpowiedzi na zapytanie.
    Zgodnie z nowym regulaminem BP Payback (kto ma głowę ten znajdzie przy
    pomocy google a jak nie to pewnie się pojawi na stronie jakoś pojutrze
    :) ) BP Partnerclub zakończy działanie w grudniu przyszłego roku.

    Użytkownicy Citi BP staną się więc outsiderami skazanymi na wymarcie ;)))

    A tak poważnie- jeśli Citi nie przyłączy się do Paybacka to przestanie
    to mieć jakikolwiek sens i z karty trzeba będzie zrezygnować (i tak
    pewnie zrobi mnóstwo ludzi).

    --
    Michał

  • 10. Data: 2009-09-14 22:44:32
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Michal wrote:

    > Zgodnie z nowym regulaminem BP Payback (kto ma głowę ten znajdzie przy
    > pomocy google a jak nie to pewnie się pojawi na stronie jakoś pojutrze
    > :) ) BP Partnerclub zakończy działanie w grudniu przyszłego roku.

    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regul
    amin_BPpartnerclub_15092009.pdf

> [...]
    >
    > A tak poważnie- jeśli Citi nie przyłączy się do Paybacka to przestanie
    > to mieć jakikolwiek sens i z karty trzeba będzie zrezygnować (i tak

    Mysle ze chodzi o to ze do tego grudnia 2010 dadza czas ludziom na
    wymiane kart czy to zwykly Partner BP czy Motokart na Paybackowe.
    Kwestia tego czy Citi wejdzie w Payback, skoro BZWBK jest jakimstam
    strategicznym partnerem.
    Moim zdaniem powinni sie wziac za Payback, bo inaczej duzo ludzi sie od
    nich wyniesie. Co prawda sam myslalem o przeniesieniu karty do Miles and
    More... ale jednak czesciej tankuje niz latam :)