  • 1. Data: 2009-09-14 14:22:23
    Temat: ING - przelew z KK
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    W ING Online pojawiła się możliwość wykonywania przelewów z rachunku KK. Wg
    TOiP transakcja ta 31.12.2010r. jest zwolniona z prowizji. Ale czy przelew
    traktowany jest jako operacja bezgotówkowa (to samo co płatność kartą w
    sklepie) czy gotówkowa i odsetki naliczają od dnia wykonania przelewu? W TOiP
    nie znalazłem jednoznacznej informacji na ten temat.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2009-09-14 14:41:21
    Temat: Re: ING - przelew z KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Sinus" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > TOiP
    > nie znalazłem jednoznacznej informacji na ten temat.

    Jako operacja gotówkowa:
    http://www.ingbank.pl/_itemserver/download/Zasady_do
    konywania_przelewow_z_karty.pdf
    punkt 9.