    From: <k...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Citi]....
    Date: 5 Mar 2002 09:17:07 +0100

    > Ja sie nie dziwie - mam tam konto od czasow habnlobanku - CitiOne - wszystko
    > free, oddzial gdzie pracuja super ludzie, kiedy mi sie zamazy ze np karta ma
    > zdarte logo - ide i dostaje nowa od reki, potrzebuje potwierdzenia
    > przelewow - robie go w oddziale lub przez CitiPhone z prosba o przyslanie
    > potwierdznia, historia rachunku - darmowa, bankomaty - Euronet + Citka,
    > funkcja depozytowa bankomatów. Jedyna wada - marny % ...

    Procent faktycznie jest marny jeśli chodzi o konto bieżące, ale lokaty już nie
    są takie złe np. lokata rentierska oprocentowana na 8,5-9,2% (w zależności od
    okresu i kwoty lokaty) z której odsetki wypłacane są co miesiąc a i normalne
    lokaty są oprocentowane wyżej niż w PEKAO SA o około 2 punkty.
    Ja też mam konto CitiOne, bo mam lokatę, dzięki czemu nic nie płacę ani za
    utrzymanie konta, ani za kartę Maestro ani za przelewy. Jeśli jednak kiedyś
    przyjdzie mi zlikwidować tę lokatę to chyba zrezygnuję z tego konta na rzecz
    Mbanku, żeby mieć bezpłatną karte do wypłat z Euronetów.
    A to co mi się bardzo podoba w Citi w stosunku do Lukasa to pełny on-line.
    Odświeżanie stanu konta w Lukasie to w stosunku do Citi prawdziwy horror :-)))

    Pozdrwaiam
    Jacek