  • Data: 2002-03-05 09:11:58
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, Mar 05, 2002 at 10:02:46AM +0100, k...@k...chip.pl wrote:

    > Tego jeszcze nie zmienili. Może i jest to durne ale lepiej mieć chociaż taką
    > informację niż żadną tak jak w Lukasie, gdzie jak wykonuję przelew czy zakładam
    > lokatę (o wypłatach z bankomatów nawet nie wspomnę...) to informacja o tym
    > widoczna jest w historii i stanie konta dopiero po jakimś czasie (ale nie wiem
    > po jakim).

    No, ale nie przyrownujmy sie w dol! Jesli wezmiesz pbk ktore jeszcze
    niedawno nie dawalo takich kanalow dostepu to tez citi wyjdzie lepiej.

    Poza tym to sam interfejs w citim jest jakis taki straszny. No i ten
    jezyk polski ... ta edycja kontrahenta gdzie mozna go bylo tylko
    skasowac. Albo do polski wprowadzili jakas bete z zairu albo nas po
    prostu jak zair traktuja.

    > Citi idealne oczywiście nie jest, też ma swoje wady, ale przy
    > umiejętnym postępowaniu (które zdobywa się praktyką i lekturą niniejszej listy)

    No i podlizuje sie ;-)

    > jest to dosyć wygodne konto. Zwłaszcza jak się ma telefon w Erze i praktycznie
    > wszystko można załatwić dzwoniąc z komórki za darmo :-)))

    Wiesz, ja mam 0-800 w RB, do tego juz bezplatnego telefonu komorkowego
    nie potrzebuje ;-)

    Nie, nie przekonuj mnie, nie musze w drodze do Zakopanego robic z
    komorki przelewu za mieszkanie. Naprawde.

    --

    --w