  • Data: 2002-03-05 09:40:04
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, Mar 05, 2002 at 10:32:28AM +0100, Witek wrote:

    > Co fakt to fakt, do przelewow citi jest beznadziejne... Ja mam do tego Multi
    > :)) do ktorego pewnie pozniej sie przeniose jak mi sie lokaty skoncza :))

    Do przelewow mam RB ;-)

    Multi mam dlatego ze ... hm, sam nie wiem ;-) Ale nie zaluje - podoba
    mi sie serwis ktorego nei trzeba kochac, mozna go op...yc i jeszcze
    uczciwie pogadac z ludzmi go robiacymi.

    W kazdym razie mam zamiar do niego poprzenosic jakies wiszace
    pojedyncze kzl lokaty z kilku bankow i pozamykac w nich
    rachunki. Wtedy tez PZ pewnie zaczne uzywac (chocby dla testow
    dlaczego nie dziala ;-)))

    > Tylko by sie przydalo (w Multi) EC/MC i bedzie jak "w niebie" :)

    No, to do nieba jeszcze poczekasz chwile. O ile pamietam oficjalne
    wypowiedzi to 'visa uber ales'. Ale zawsze moze to sie zmienic.

    --

    --w