  • 1. Data: 2002-03-04 17:37:10
    Temat: [Citi]....
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Hello... tyle się nachwaliliście tutaj tego banku, że chyba założę sobie tam
    konto... możecie napisać jakieś podstawowe informacje o opłatach,
    oprocentowaniu.... oże jakieś pronmocje - chętnie się pod kimś zapiszę ;-)).

    MM

  • 2. Data: 2002-03-04 17:59:07
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > MM

    Znaczy sie jakis prowokator?

  • 3. Data: 2002-03-04 18:42:57
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    > Znaczy sie jakis prowokator?

    Pudło ;-))).
    Naprawdę chcę otworzyć tam konto ;-)))

    MM

  • 4. Data: 2002-03-04 18:47:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pudło ;-))).
    > Naprawdę chcę otworzyć tam konto ;-)))

    Skoro sie pytasz o _podstawowe_ informacje jakimi sa oplaty,
    oprocentowanie... to jakos dziwnie czytasz liste

  • 5. Data: 2002-03-04 19:46:04
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Naprawdę chcę otworzyć tam konto ;-)))

    Otworzyć to pryszcz. Zamykanie to jest przeżycie.
    Czy możesz powiedzieć dlaczego chcesz mieć konto właśnie tam?
    Bardzo jestem ciekaw.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-03-04 20:45:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Otworzyć to pryszcz. Zamykanie to jest przeżycie.
    > Czy możesz powiedzieć dlaczego chcesz mieć konto właśnie tam?
    > Bardzo jestem ciekaw.

    Masochista, albo wielbiciel Citibanku, albo zwyczajnie- snob ;-)
    Bez urazy- to tylko zarty- ja tez jestem ciekawy jakie powody skłaniają
    Ciebie do założenia tam konta ?
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-04 22:34:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masochista, albo wielbiciel Citibanku, albo zwyczajnie- snob ;-)
    > Bez urazy- to tylko zarty- ja tez jestem ciekawy jakie powody skłaniają
    > Ciebie do założenia tam konta ?
    > Grzegorz

    Ja sie nie dziwie - mam tam konto od czasow habnlobanku - CitiOne - wszystko
    free, oddzial gdzie pracuja super ludzie, kiedy mi sie zamazy ze np karta ma
    zdarte logo - ide i dostaje nowa od reki, potrzebuje potwierdzenia
    przelewow - robie go w oddziale lub przez CitiPhone z prosba o przyslanie
    potwierdznia, historia rachunku - darmowa, bankomaty - Euronet + Citka,
    funkcja depozytowa bankomatów. Jedyna wada - marny % ...

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-03-05 06:12:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja sie nie dziwie - mam tam konto od czasow habnlobanku - CitiOne - wszystko
    > free,

    Czyli rozumiem, że na koncie masz więcej niż 15kzł ?
    Bo wg poz. 2.2 toip jak poniżej to płacisz 40 zł/mc

> [...]
    > potwierdznia, historia rachunku - darmowa, bankomaty - Euronet + Citka,
    > funkcja depozytowa bankomatów. Jedyna wada - marny % ...

    Podoba mi się tez punkt 13.14 i 13.15
    Nieźle łupią :-)
    Btw. czy CitiOne to nie jest przypadkiem to konto, które można załozyć tylko w
    Warszawie ?
    Coś mi się tak obiło o uszy :-)
    Wolę moje Pekao, gdzie opłaty są, ale nie tak zastraszające, a i kart mają
    większy wybór :-)
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-03-05 06:28:22
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > konto... możecie napisać jakieś podstawowe informacje o opłatach,
    > oprocentowaniu.... oże jakieś pronmocje - chętnie się pod kimś zapiszę ;-)).

    Wszystkie podstawowe informacje masz na www.citibank.pl a dokładniej
    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/index_
    bd.htm

  • 10. Data: 2002-03-05 08:17:07
    Od: <k...@k...chip.pl>

> [...]
    > potwierdznia, historia rachunku - darmowa, bankomaty - Euronet + Citka,
    > funkcja depozytowa bankomatów. Jedyna wada - marny % ...

    Procent faktycznie jest marny jeśli chodzi o konto bieżące, ale lokaty już nie
    są takie złe np. lokata rentierska oprocentowana na 8,5-9,2% (w zależności od
    okresu i kwoty lokaty) z której odsetki wypłacane są co miesiąc a i normalne
    lokaty są oprocentowane wyżej niż w PEKAO SA o około 2 punkty.
    Ja też mam konto CitiOne, bo mam lokatę, dzięki czemu nic nie płacę ani za
    utrzymanie konta, ani za kartę Maestro ani za przelewy. Jeśli jednak kiedyś
    przyjdzie mi zlikwidować tę lokatę to chyba zrezygnuję z tego konta na rzecz
    Mbanku, żeby mieć bezpłatną karte do wypłat z Euronetów.
    A to co mi się bardzo podoba w Citi w stosunku do Lukasa to pełny on-line.
    Odświeżanie stanu konta w Lukasie to w stosunku do Citi prawdziwy horror :-)))

    Pozdrwaiam
    Jacek