  • Data: 2002-03-05 10:37:24
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E, ja jeszcze sobie karty nie wyrobilem w multi. Nieco mi sie jej
    > bezpieczenstwo nie podoba, a juz zwlaszcza wypuklej.

    To fakt. Ale zanim sie przeniose "na dobre", to pewnie juz bedzie ustawa,
    ktora zrobi to za banki :) Z drugiej jednak strony - znajac jakosc naszego
    prawa, to i tak pewnie bedziemy jeszcze dluuugo zdani tylko na siebie
    (bankier o tym pisal ostatnio). Na razie banki ja blokuja :(( i wymyslaja
    coraz to nowsze bledy... Co ja mowie ona ma roczne vacatio legis, to
    najszybciej zacznie obowiazywac pewnie pod koniec 2003 :(((
    pzd