  • Data: 2002-03-05 10:02:37
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Multi mam dlatego ze ... hm, sam nie wiem ;-) Ale nie zaluje - podoba
    > mi sie serwis ktorego nei trzeba kochac, mozna go op...yc i jeszcze
    > uczciwie pogadac z ludzmi go robiacymi.
    Ja tez chyba tylko z sentymentu... A na serio podoba mi sie VC, ktora
    podobnie jak w Handlo (EC/MC) jest bez prowizji z bankomatow. Nie musze miec
    15 kart kazda do czego innego...na wzor Pekao IKM, Maestro itd... Poza tym
    mam firmowe konto w BRE. Mam znajomych w obu bankach (citi, bre) i z tego co
    mowia atmosfera pracy jest nieporownywalna - na korzysc bre oczywiscie.
    Mysle ze to sie przedklada na zadowolenie klientow, gdyz wole nie powierzac
    moich pieniedzy desperatom (w citi sa nadal robione "czystki").

    > W kazdym razie mam zamiar do niego poprzenosic jakies wiszace
    > pojedyncze kzl lokaty z kilku bankow i pozamykac w nich
    > rachunki. Wtedy tez PZ pewnie zaczne uzywac (chocby dla testow
    > dlaczego nie dziala ;-)))
    Ja to samo, mam juz dosyc tylu kont. A dla bankomatow poza euronetem mam VC
    Pekao :))

    > No, to do nieba jeszcze poczekasz chwile. O ile pamietam oficjalne
    > wypowiedzi to 'visa uber ales'. Ale zawsze moze to sie zmienic.
    Wlasnie tego nie rozumiem... jako rezerwa by sie przydalo. Najlepsze jest to
    ze BRE mam EC/MC Business :))
    pzd