  • 111. Data: 2006-01-08 18:54:50
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 07 Jan 2006 21:41:03 +0100, sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    wrote:

    >opowiedział mi różne bajery w momencie wypisywania wniosku o kartę
    >odnośnie kosztów, a potem jak przyszła do domu umowa to okazało się, że
    >w tej umowie jest wszystko nieco inaczej, więc czuję się oszukany.

    przecież nie musiałeś jej podpisywać lub - jeśli rzeczywiście kartę
    potrzebowałeś (ja na przykład nie wyobrażam sobie np. podróży do USA
    bez karty) - wystarczyło przenieść limit do jakiegoś porządniejszego
    banku (chyba wszystkie mają procedurę wydania KK w miejsce karty
    konkurencji) i wypowiedzieć Shiti tę niekorzystną umowę.

    Ja ostatnio doszedłem do wniosku, że ponad 59zł (czy coś koło tego) za
    kartę Lukasa to przesada i zaproponowałem im 100% obniżkę. Tak samo w
    BZWBK (u nich mam 2 karty) - 100%. Oba przystały na to - przy drobnych
    warunkach (BZWBK - 8 operacji w miesiąc, Lukas - w ciągu roku średnio
    obrót ok. 1/4 limitu miesięcznie). I co - da się? Wystarczy wykazać
    trochę dbałości o własne finanse...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 112. Data: 2006-01-08 20:51:37
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    witek napisał(a):

    > Ależ ty to banku też poszedłeś, żeby zrobić interes.
    > Skoro podpisałeś, to znaczy, że ci się to opłaciło bardziej niż inne
    > rozwiązania.

    no właśnie o tym napisałem na początku, zależało mi na tej karcie i
    tyle, a teraz już mi nie zależy

    no to może i tak zrobię

    sg

  • 113. Data: 2006-01-10 18:16:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    P napisał(a) w wiadomości: ...

    >Kredytu hipotecznego nie mam. Mieszkanie nie tylko dla siebie ale i na
    >wynajem.
    >[...]
    >Różnica między mną a bankiem jest taka, że ja, mając umową podpisaną na
    >kolejny rok nie jestem w stanie wymusić spłaty czynszu i mogę szukać tylko
    >kolejnego lokatora. Bank jest zabezpieczony i swoje odzyska.

    Różnica jest jeszcze taka, że wnamujesz swoje (w sensie własności).
    Bank pożycza w większości nie swoje piniądze i musi odpowiadać za
    nie przed ich właścicielami.
    Arek

  • 114. Data: 2006-01-13 11:54:32
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > w Polsce brakuje edukacji, dzis ze szkol, studiow wychodza barany z
    > papierami, barany ktore nie potrafia myslec, bo myslenie dzis jest
    > niepopularne, lepiej, wygodniej, a przede wszystkim bardziej kul jest
    > powtarzanie tego co mowia inni...
    Nie obrażaj młodych ludzi kończących szkoły w Polsce! BTW, a propo
    informatyków:
    http://tinyurl.com/d4f4f

    > W Polsce przedewwszystkim prawo powinno zakazac przyznania kredytu bez
    > ubezpieczen przy tak wysokim bezrobociu, bo ryzyko popadniecia obywateli w
    > karuzele dlugu jest zbyt duze, dzieki temu kredyt bylby tak drogi, ze jak
    > sadze nie wzial bys tej karty... Ale przecie w polsce to banki rzadza i
    A nie dotarło do Ciebie, że np. autor wątku wziął by kartę nawet jakby było
    150% rocznie?

    Pozdrawiam
    Michał M