  • 1. Data: 2006-01-07 00:17:57
    Temat: Ilu się zapoznaje?
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Jak myślicie - ilu klientów zapoznaje się z pełnymi
    warunkami umowy?

    Czy tylko ci, którzy mają problemy przy spłacie?

  • 2. Data: 2006-01-07 16:02:36
    Temat: Re: Ilu się zapoznaje?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Jak myślicie - ilu klientów zapoznaje się z pełnymi
    > warunkami umowy?

    Czytalbys przy okienku 5 stron warunkow umowy? Raczej robisz to w domu.
    Jezeli masz na mysli zapoznanie, czyli przeczytanie to chyba niewielu, ale
    jezeli zapoznanie się rozumiec jako 100% zrozumienia warunkow to chyba nikt.
    Bo wowczas musialbym zatrudnic specjaliste - nie od znajomosci zwrotow i
    okreslen, ale rowniez od skutkow wszelakich ktore za soba pociagaja. Np.
    jezeli po kontroli US bedziesz kazdy punkt protokolu konsultowal z
    prawnikiem, i zajmie Ci to kilka godzin, pracownik US moze zglosic
    "utrudnianie kontroli" :-)

    Pozdrrr... Reksio

  • 3. Data: 2006-01-07 20:05:03
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2006-01-07 01:17, Populares wrote:
    > Jak myślicie - ilu klientów zapoznaje się z pełnymi
    > warunkami umowy?

    Chyba każdy, kto nie chce jęczeć jak wiesław, który wywołał jakąś chwilę
    temu dłuższą dyskusję. ;)

    > Czy tylko ci, którzy mają problemy przy spłacie?

    Ja się przyznaję, że nie czytam wszystkiego. Przykładem jest umowa z
    energetyką. Ale tu nie bardzo mam wybór dostawców i jednocześnie bez
    prądu nie bardzo da się żyć, więc czytałem rzeczywiście dopiero wtedy,
    kiedy miałem z nimi problem.
    Ale nie wyobrażam sobie brania kredytu (czy też kk), nie zapoznając się
    wcześniej z warunkami spłaty.

    Pozdr.
    piwar.

  • 4. Data: 2006-01-07 22:29:17
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Populares" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak myślicie - ilu klientów zapoznaje się z pełnymi
    > warunkami umowy?
    >
    > Czy tylko ci, którzy mają problemy przy spłacie?

    Czytam wszystko zanim podpiszę. Problemów z żadną spłatą nie mam - np. od 10
    lat nie zapłaciłem grosza oprocentowania na karcie kredytowej.

  • 5. Data: 2006-01-08 18:58:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 7 Jan 2006 17:02:36 +0100, "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czytalbys przy okienku 5 stron warunkow umowy? Raczej robisz to w domu.

    tak, ale przecież te umowy nie są tajne. Bez problemu regulamin możesz
    dostać, a parę dodatkowych pytań załatwi sprawę.

    Ja przeczytałem regulamin wszystkich rachunków i kart, które mam.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2006-01-08 23:39:54
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > tak, ale przecież te umowy nie są tajne. Bez problemu regulamin możesz
    > dostać, a parę dodatkowych pytań załatwi sprawę.

    Oczywiscie, i ja tak robie, ale skad pewnosc, ze dokument ktory podpisujesz
    jest jednobrzmiacy z tym ktory otrzymales (wesrja "demo")? Podpisujesz
    konkretny dokument, a nie wzor, kopie, przyklad, czy co tam. I tu nie chodzi
    o spiskowa teorie dziejow, ale o np glupi jeden przecinek, lub niejasny
    zapis - dzieki odpowiedniej interpretacji wlasnie przecinka, Sobieslaw
    Zasada sprowadzil do PL wiecej samochodow niz bylo z ustawie - mial dobrych
    prawnikow :-)
    A w kwestii "tajnych umow" to bylo kilka takich : np Amplico Life -
    podpisywalo sie umowe, agent ja zabieral, ale otrzymywalo ja dopiero po
    tygodniu :-) Ale to bylo 10 lat temu i juz napewno sie zmienilo.

    Pozdrrr... Reksio