    Subject: Re: Chargeback to fikcja
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 16 Jul 2020 12:54:21 +0200

    W dniu 16.07.2020 o 11:55, Poldek pisze:

    > Nie wiem, czy tak to ma działać, ale tak to nie działa w serwisach z
    > których korzystałem z intencją ciągłego korzystania. Np. Netflix,
    > Spotify, Apple, Kindle po upływie daty ważności karty nie odnawia dalej
    > usług, tylko domaga się zaktualizowania danych dot. płatności.

    Tradycyjnie w USA-ńskich serwisach podawało się (pocztą, telefonem...)
    to samo, co się z kart odbijało w żelazku - imię+nazwisko, numer, datę
    ważności. I działało do tej daty, potem trzeba było podać date z nowej
    karty. Ale nie wiem, czy to sprzedawca zaprzestawał prób pobierania, czy
    dostawał odmowę...

    Teraz to może jest już jakoś inaczej.

    MJ