  • Data: 2003-06-11 09:39:25
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bc6ps3$700$1@poczta.fkz.com.pl>, dx wrote:

    > podalem tylko przyklad, jakie to ma znaczenie, niech bedzie i 12 k GB funtow
    > za 2 przeloty Concordem

    Ma znaczenie, bo właśnie się dowiedziałam, że limit mogę zwiększyć
    tylko do 10k zł.

    > Rozumiem, ze dla niektorych 8 k PLN lezacych na nieoprocentowanycm rachunku
    > karty moze byc bolesne ale tak czy siak i tak ta kwota zostaniesz obciazona,
    > zakladam wiec, ze jestes na to przygotowana...

    Mam wrażenie, że nikt nie czyta do końca tego co piszę, albo nie
    rozumie tego, co piszę.
    Nie chodzi o jak najpóźniejsze spłacenie obciążenia, a wręcz
    przeciwnie chcę je spłacić jak najszybciej. A powód? Jeszcze raz:
    Obciążenie rachunku transakcją w okresie rozliczeniowym podczas
    którego będę na wakacjach i karta będzie mi mocno potrzebna ograniczy
    mój limit do marnych kilkuset złotych. Za przekroczenie limitu są
    opłaty lub nawet blokada karty.

    Renata